Реклама на телебаченні дуже переконлива — вона поєднує в собі і колір, і звук, і сюжет.

Наскільки дорого коштує таке поєднання можливостей просування товару? З якими каналами вигідніше співпрацювати?

Вартість часу на ТБ

Ціни, як правило, залежать того, на які години замовляється демонстрація ролика.

Воно й не дивно. Коли основна платоспроможна аудиторія йде на роботу, ефективність реклами помітно падає.

Увечері ж люди займаються домашніми справами і дивляться телевізор у фоновому режимі. Багато глядачів цілеспрямовано включають улюблені серіали або останні вісті.

Окремі телекомпанії окремо продають прайм-тайм — час сніданку, обіду.

Комерційна політика компаній залежить і від інших факторів, зокрема, від географічного (віддаленість від столиці, територіальний охоплення мовлення). Особливі ціни встановлюються на час в перервах особливо популярних передач — наприклад, новин, футбольних трансляцій. Тарифи підвищуються за рахунок вибору найбільш сприятливих місць у блоці (початок, кінець).

Ми опублікуємо усереднені розцінки, які допоможуть вам зіставити умови розміщення відеороликів на різних каналах.

Запропонована нижче інформація актуальна для російських регіонів, але не для Москви і Підмосков’я. У Москві все вийде помітно дорожче. Втім, співвідношення вийде аналогічне.

Дані в таблиці наведено в рублях з розрахунку за 1 секунду.

Канал День (орієнтовно з 8:00 до 17:00) Вечір (орієнтовно з 17:00 до 1:00) Вихідні та свята
Перший канал 110 420 420
Росія 1 140 320 320
Росія 2 35 90 50
5 канал 35 110 110
НТВ 480 940 940
СТС 1000 5000 день — близько 1700, вечір — 5000

Способи заощадити

Замовляючи телерекламу, обов’язково уточнюйте, чи не можна скористатися якимись знижками. Конкуренція в ніші досить висока,канали дійсно зацікавлені в отриманні вигідних клієнтів.

Постарайтеся звертатися із заявкою завчасно. Медіаплани завжди складаються заздалегідь; їх перекроювання передбачає неминучі витрати. Компенсувати витрати на терміновість доводиться замовнику.