Просуванням в соцмережах не обов’язково займатися самостійно. Можна замовити дану послугу в одній з численних спеціалізованих компаній або найняти одного постійного спеціаліста — так ви витратите гроші, але заощадите час.

Однак мати чітке уявлення про можливих способів PR бізнесу через мережі спілкування корисно в будь-якому випадку.

Створення і ведення спільноти фірми

Часто для компаній створюються індивідуальні користувальницькі профілі, з яких потім розсилаються безладні запрошення в друзі. Ефективність подібного справи невелика — воно сильно нагадує спам, який завжди дратує.

А вже про те, наскільки безглуздо виглядають фірми, що формально належать одружені, мають дітей і хобі, і не станемо говорити.

Дещо краще варіант зі спеціальною сторінкою. Він, принаймні, передбачає збір дійсно зацікавлених передплатників.

Нарешті, оптимальний вихід — це відкриття повноцінної групи.

Ознаки якісної групи:

  • зручне вступ без морочливих обмежень;
  • досить повне, але лаконічний опис;
  • ексклюзивні матеріали;
  • наявність живих, доступних для зв’язку представників;
  • коментування відгуків в діловому або розмовному, а не льстивом тоні;
  • обговорення, збудовані навколо обговорення сфери діяльності, а не тільки переваг бренду;
  • регулярне оновлення, орієнтований на повідомлення актуальних новин.

Методи ефективної розкрутки

Групу треба якісно вести — підбирати і запрошувати до неї клієнтів, залишати в міру ненав’язливі рекламні коментарі в суміжних спільнотах і на форумах. Важливо оперативно знищую явну чужу рекламу.

Має сенс замовити в тій же мережі контекстну рекламу.

Ще одним інструментом ефективної розкрутки є акції та конкурси. Маючи шанс виграти приз, люди дуже охоче додаються учасники. Навіть якщо після завершення конкурсу вони підуть, найменування компанії збережеться в їх пам’яті і спливе.

Проводите опитування. Майже будь-яка людина сприймає випадковий опитування як прояв інтересу до нього особисто, як шанс публічно висловити свій дорогоцінний думку, самореалізуватися в соціальному плані.

Іноді вигідно підшукувати дружні групи і домовлятися про взаємопідтримку. Природно, краще звертатися не до прямих конкурентів, а до фірм, що продають супутні товари. Наприклад, ви продаєте картини, а ваш партнер робить на замовлення рами для картин.

Замовлення обговорення бренду

Деякі сервіси надають послугу з організації масованого обговорення певної марки товару.

Співробітники сервісу мають по кілька своїх акаунтів, цілком натуральних на вигляд. З цих акаунтів на «стінах» викладаються різні відгуки, питання, ідеї щодо роботи фірми-замовника.

Так звані smm-спеціалісти цілеспрямовано домагаються репутації, довіри в очах звичайних реальних користувачів.

Просування через акаунти співробітників

Для вас не скласти праці додати посилання на групу або сайт фірми у власний профіль. Періодично вивішуйте на стіну короткі повідомлення про події у вашому бізнесі. Замотивируйте на аналогічні дії і своїх співробітників.

Стандарти спілкування в соціальних мережах поступово стають дуже розмитими. Сьогодні мережа — це не стільки затишне містечко для балачок з реальними приятелями, скільки майданчик для нетворкінгу.

Поняття «друзі» вже не має прямого значення. В друзі прийнято додавати навіть абсолютно випадкових знайомих.

Кілька приводів для роздумів

Щоб ви не сприймали соцсетевую кампанію в рожевому світлі, назвемо деякі підводні камені цієї справи.

По-перше, не слід переоцінювати можливості сайтів з багатомільйонними аудиторіями. Ні ВКонтакте, ні Однокласники, ні Фейсбук поки не охоплюють зріле покоління.

По-друге, треба готуватися приймати в групах не тільки захоплені, але і жорстко негативні публічні відгуки. Видаляти критику небезпечно — якщо сильно ображений клієнт буде позбавлений права голосу в групі фірми, він знайде вихід для свого обурення на інших ресурсах. Інтернет воістину неосяжний.

По-третє, необхідно тверезо оцінювати масштаби роботи, взваленной на плечі (свої або наймані). Це тільки здається, що відповідати на коментарі та раз в пару днів викладати новину — дрібниця.