Поступове, але постійне зростання інвестицій в російську легку промисловість спонукає багатьох підприємців відкривати популярні у населення взуттєві магазини. Якщо власних коштів на придбання обладнання і розкручування компанії немає, завжди можна скористатися пропозицією однієї з відомих фірм.

У Росії існує безліч підприємств, що виробляють взуття, але не мають власних потужностей. Тому дизайнери змушені розміщувати замовлення на виготовлення своїх нових колекцій, наприклад, в Китай.

Однак існує можливість придбати недорогий франшизи прямо на території країни, не зв’язуючись з митницею та зарубіжними партнерами. Для відкриття магазину взуття під ім’ям «розкрученого» бренду потрібна франшиза, які пропонує ринок у великому асортименті.

Яку франшизу віддати перевагу?

Для вибору оптимального пропозиції, величезна різноманітність фірм потрібно розбити на кілька груп за необхідне ознаками. По-перше, підприємець розраховує на певну суму стартового капіталу, який у нього є. По-друге, можуть бути особисті уподобання, наприклад, бізнесмен може бути зацікавлений у продажу тільки дитячої, або тільки жіночого модельного взуття. По-третє, вибір франшизи завжди тісно пов’язаний з визначенням місцевої цільової аудиторії і вивченням традицій вибраного міста. Не варто намагатися відкрити питний заклад, в маленькому бідному селищі з сильно віруючим населенням.

Російське пропозицію взуттєвих франшиз

В даний час виробництвом взуття зайнято понад 260 різних підприємств Росії. Також понад 500 фірм здійснюють оптовий імпорт популярних брендів і моделей. Однак кількість компаній, що надають франшизу на свої товари і технології, досить невелика.

Це пов’язано з тим, що для вдалого запуску франчайзингових програм, виробник повинен запропонувати різноманітний цінової та модельний ряд, що дозволяє наповнити полиці нового відкривається магазину. Кращі пропозиції взуттєвих франшиз за останній час можна розбити по ціновим категоріям.

Від 500 тис. грн. до 1 млн. р. – франшизи пропонують такі відомі в Росії фірми:

1. «Crocs» — франшиза сучасної оригінальної взуття різних стилів;

2. «Emtoli» — фірма спеціалізується тільки на чоловічого взуття;

3. «Еконіка» — одна з найбільших роздрібних мереж в Росії, яка торгує європейськими брендами взуття, наприклад, «Parmen» і «призначеним компанією Marche».

Від 1 млн. грн. до 3 млн. р. – збільшення стартового капіталу всього на 1-2 млн. р. відразу ж відкриває доступ до франшизі всесвітньо відомих взуттєвих компаній. В даному ціновому діапазоні можна відкрити офіційний магазин під брендами: SOHO, Lisette. Якщо місто велике, можна відкрити один з магазинів відомих мереж: «Котофей» і «ССС».

Від 3 млн. грн. – стануть доступні всі можливі франшизи абсолютно будь-яких фірм.

Який би варіант франшизи не сподобався, варто пам’ятати про три правила вдалого бізнесу: стартовий капітал, точна оцінка цільової аудиторії і правильний вибір партнера.