Деяким людям не доводиться ламати голову над розробкою бізнес-ідеї — у них є хобі, яке може приносити гроші. Але це рідкісний випадок.

Російська людина набагато частіше починає мріяти про свою справу заради елементарного звільнення з безперспективною роботи.

Як вибрати сферу діяльності при такому розкладі?

Існують нескладні способи почати конструктивні пошуки відповідної ніші.

Мозковий штурм поодинці

Головна помилка новачка — прагнення відразу ж народити ідею готовенькой. Набагато ефективніше підбиратися до жаданого задумом поступово.

Візьміть аркуш паперу (або, якщо воно звичніше, відкрийте вордівському документ). Не намагаючись аналізувати міркування, напишіть у форматі потоку свідомості всі свої бажання, уподобання, захоплення, інтереси, потреби, мрії. Не обмежуйте фантазію.

Припустимо:

  • приготування чебуреків;
  • дресирування пуделя;
  • купити діамантове кольє;
  • більше спілкуватися з людьми;
  • читання книг з краєзнавства та ін.

Відчувши, що вишкребли з пам’яті все, що можна, починайте обдумувати свої можливості. Звичайно, певна частка записаного виявиться лушпинням.

Наприклад, мрію про діамантове кольє доведеться залишити до перших великих доходів. А от інші випадкові думки реально і пристосувати.

Переводячи їх на бізнес-мову, ви побачите ідеї для розгляду: відкриття чебуречній, створення сімейного екскурсійного агентства, обладнання платного стадіону для дресирування собак.

Інший шлях — записувати не сфери інтересів, а навички та знання. Можна використовувати обидва методи.

Озирніться навколо себе

Якщо не виходить йти від власних інтересів, відштовхніться від вивчення попиту і конкуренції.

Вирушайте на вулицю і пройдіть через все місто пішки, звертаючи увагу на реклами, установи.

Можливо, якихось послуг в місті дуже багато, і люди насилу орієнтуються в них. Створити єдиний консультаційний центр, що працює у режимі онлайн.

Помічайте поведінку перехожих.

Ось йде явний турист з фотоапаратом. Подумайте, з якими проблемами він зіткнеться. Чи є у нього шанс знайти доступний нічліг (ідея обладнання економ-готелю)?

Ось тато з донькою. Дівчинка пхикає і проситься в туалет, папа нервує. Є платні туалети в цьому районі (нічого смішного, цілком собі ідея — по 15 рублів за відвідування зручного відхожого місця, кількість клієнтів в день — як мінімум 50 осіб, працівник — одна касирка-прибиральниця).

Не обмежуйте політ думки! Попридираетесь до себе потім, коли накопичиться великий матеріал.

Намагаючись рубати задумки на корені, ви будете потрапляти кожним ударом по власній вірі в успіх.