Безперечним лідером на ринку франчайзингових послуг і продажу франшиз у Росії є сектор роздрібної торгівлі. Найчастіше підприємці віддають перевагу пропозиціям відомих брендів одягу або мереж роздрібної торгівлі. Від чого залежить вибір оптимального угоди, скільки це буде коштувати і як знизити супутні ризики — діляться фахівці інвестиційного ринку.

Що входить у франшизу?

Зазвичай всі пропозиції від магазинів одягу включають в себе декілька обов’язкових пунктів, що підвищують привабливість договору. Крім традиційних оптових знижок і лояльного ставлення щодо вибору і доставки товару, здійснюється активна підтримка підприємця. Фірмі-виробнику вигідно, щоб їх представництво розвивалося й приносило більше доходів, тому весь супровідний рекламний матеріал також входить у франшизу.

Сьогоднішній ринок пропонує більше 140 пропозицій від відомих брендових фірм і оптових імпортерів одягу. Вибираючи свій варіант, потрібно зосередитися на кількох показниках:

Вартість франшизи – навіть взявши вигідний кредит для розвитку бізнесу, мало який новачок може похвалитися стартовим капіталом більше трьох мільйонів рублів. Однак на ринку франшиз є пропозиції і вище 10 млн. руб. Наприклад, пропозиції від марки модного молодіжного одягу «Terranova» стартує від 25 млн. руб. з приблизним терміном повної окупності 2,5 року.

Цільової аудиторії і можливості внутрішнього ринку міста. Не варто вибирати франшизу модного і дуже дорого бутіка для селища у «бідному» районі країни. Для вибору оптимального угоди можна вдатися до допомоги фірми-аудитора, яка зможе надати дані за всіма вибраними показниками.

Найкращі пропозиції в категорії до 500 тис. руб

Ідеальним варіантом франшизи вже два роки вважається пропозиція від магазину одягу «PROVOКАЦІЯ». Фірма надає декілька різних програм для міст з населенням в 150, 300 і понад 500 тис. осіб. Завжди в подібні франшизи входить навчання персоналу, надання рекламних матеріалів і початкового обсягу товару. Найбільш затребуваними пропозиціями вартістю від 150 тис. руб. до 500 тис. руб. вважаються:

1. «Bermuda» — пропозиція від магазину ексклюзивного чоловічого одягу та аксесуарів. Мінімально необхідна сума для укладання договору становить 350 тис. руб.

2. «PROVOКАЦІЯ» — молодіжні бренди і початковий капітал від 200 тис. руб.

3. «Brandfield» — елегантне і модне жіноча нижня білизна і ексклюзивний одяг. Інвестиції – від 300 тис. руб.

4. «Джинси суперціна» — мало в якому місті ще немає представництва даного магазину. Для продажу пропонується широкий асортимент бюджетної джинсового одягу. Необхідні інвестиції становлять всього 300 тис. руб., а подібний магазин знайде свою торговельну нішу навіть в крихітному містечку.

5. «Naf Naf» — франшизи, що дозволяють відкрити представництво відомої мережі жіночого одягу в будь-якому великому і середньому місті Росії. Буде потрібен початковий капітал становить не менше 300 тис. руб.

Таким чином, будь-який бажаючий зайнятися продажем одягу в торговій точці або відкрити стаціонарний магазин може знайти собі підходящу пропозицію за помірну ціну та на відповідних умовах.