Найчастішим поясненням бездіяльності в бізнес-середовищі вважається твердження, що створити міцне і високоприбуткове справу можна тільки у великих містах, бажано, в столиці. Але простий аналіз потреб населення у маленьких містах і селищах міського типу, говорить про постійно зростаючі можливості і великій кількості незайнятих бізнес ніш. На що варто звернути особливу увагу при виборі майбутньої стратегії розвитку самостійно, а які питання варто залишити професіоналам?

Основні нюанси бізнесу в невеликому місті

Головна цифра, яку потрібно дізнатися в першу чергу, це загальна кількість населення. На даному етапі важливо зрозуміти, а краще прорахувати, який відсоток людей, що живуть в місті, потрапляє в цільову групу для майбутнього бізнесу.

Обов’язковим буде чесне надання послуг і якісних товарів, інакше «народна молва» погубить нову справу в лічені дні. Навпаки, хороші відгуки повинні будуть зміцнити становище молодого бізнесу.

Також потрібно враховувати, що чим менше місто, тим нижче його потреби в різних консалтингових послугах. Кваліфікованих фахівців і справ, куди їх можна буде застосувати, звичайно мало. Варто максимально використовувати переваги невеликих поселень: дуже дешеву робочу силу і зовсім низькі розцінки на оренду складських та офісних приміщень.

Можливо, у обраного міста є свої унікальні переваги: транспортне розташування, знамениті пам’ятки чи традиції. Хорошим варіантом для ділових людей, охочих відкрити свій бізнес, але не мають своєї власної певної ідеї, буде придбання франшизи.

Купівля франшизи для маленького міста

Основна вигода в придбанні франчайзингової франшизи полягає в тому, що бізнес не доведеться починати з нуля. Не потрібно вкладати 100% вартість на всі виробничі лінії і купівлю технологій. Завдяки франчайзингу ризик банкрутства і провалу нової справи практично відсутня. Головним недоліком подібних договорів вважається відсутність повного контролю над процесами і деякими нюансами справи.

Аналіз внутрішнього ринку містечка дозволить зрозуміти, на якій сфері варто сконцентруватися. Наприклад, якщо прийнято рішення створити фірму, яка надає послуги, дуже багато чого буде залежати від підготовки персоналу. Але і витрат на подібний бізнес потрібно значно менше, ніж на традиційне виробництво. Якщо є бажання відкрити торговельну точку, необхідно не тільки подбати про актуальні і якісних товарах, але і вибрати місце з дуже хорошою прохідністю.

Підприємство, що пропонує продукти громадського харчування, швидше за все, окупиться дуже швидко. Потрібно тільки вибрати франшизу з оптимальними для регіону технологіями приготування і відповідним набором продуктів.

Хороші варіанти — світові бренди в галузі громадського харчування Subway, Burger King, mcdonald’s.

Якщо вартість пропонованих страв, навіть самих вишуканих, буде за кордоном комфорту місцевого населення – бізнес може «не піти».

Самим популярним і безпрограшним варіантом франшизи для невеликого поселення вважається франшиза на автосервіс. Так як кількість автомобілів постійно збільшується, потреба в послугах професійних механіків буде тільки рости і приносити все більший прибуток своєму власникові.