Знаєте, яка головна відмінна риса успішного бізнесмена?
Правильно, у нього є успішна прибуткова компанія. Насправді це не жарт. Дуже багато підприємців відверто зізнаються, що створити фірму їм допоміг випадок.
Однак, якщо придивитися, то в 90% історій нічого випадкового немає. У 90% історій чоловік був готовий вчепитися за представився шанс зубами і нігтями; крім того, він був налаштований його побачити і зловити.
Навколо — безліч можливостей!
Кожному з нас постійно надаються відмінні шанси, але ми проходимо повз. Власне, мислення багатої та успішної людини відрізняється від стилю мислення бідного і нерозвиненого якраз умінням користуватися можливостями, які є навколо. Ця теза не потребує особливих доказів — досить згадати кілька безглуздих ідей, які принесли своїм авторам мільйони.
На сайтах околобизнесной тематики дуже люблять розповідати, як різні люди розбагатіли, будуючи будинок з старих газет або вигадуючи тапки з дірками. Ідеї, на яких ґрунтуються подібні бізнеси міг придумати і реалізувати хто завгодно. Так що можливостей та ресурсів навколо предостатньо. Ми живемо у вік, коли інформація легко перетворюється в гроші.
Як спіймати свій шанс?
Одна з головних ідей психології успіху це «завжди говори так», будь активним, лізь у всі щілини. Підвищена активність — найпростіший спосіб збільшити ймовірність успішного використання розсіяних навколо шансів. Якщо багато чого робити, багато де бувати і багато в чому брати участь — цілком можна натрапити на ідею чи ресурс, що мало кого зачепить.
Однак «найпростіший» в даному випадку не означає «хороший і ефективний». Навпаки, якщо слідувати цим шляхом, цілком можна потрапити в пастку порожньої суєти. Так що активність активністю, а потрібно ще щось.
Особисто для себе я виділив наступні правила:
Поки це все. Думаю, перелік правил буде розширюватися — для мене самого ця тема ще нова і незвична.