Придбання франшизи дуже заманливо, але інформація про кількість грошей, яку необхідно вкласти, відштовхує багатьох підприємців. Не у кожного знайдуться мільйони, та й банки не поспішають витрачатися на такі суми.

Але є і недорогі франшизи. В середньому такими вважаються ті, на придбання яких піде не більше півмільйона. Плюс самі вкладення, зрозуміло. Якщо добре пошукати, ці варіанти можна без зусиль знайти в інтернеті.

Основне гідність пропозицій такого роду та є низька ціна, яку треба буде заплатити за здійснення мрії. Будуть інші плюси? Ймовірно, так, але для кожної організації відповідь індивідуальний.

Який різновид франшизи вибрати?

Вважається, що найбільш затребуваними сьогодні варіантами є різноманітні послуги населенню. Це може бути що завгодно – починаючи з нігтьового сервісу і закінчуючи юридичною консультацією. І існують компанії, що далеко просунулися в цьому, і навіть зареєстрували власний бренд. Деякі з них продають франшизу.

Перевага в тому, що більшість таких пропозицій не є дорогими. Закупа товарів не буде потрібно, і це вже істотно знизить витрати підприємця. Сама ціна, яку призначає франчайзер, часто теж невелика, оскільки популярність таких брендів, як правило, географічно сильно обмежена.

Друга різновид, серед якої слід пошукати рішення – брендовий одяг. Деякі компанії цінують себе дуже дорого, але не всі. Є й ті, чия цінова політика направлена на доступність для будь-якого покупця. Вкладення будуть не дуже великими. Буває, що й вартість самої франшизи невелика.

Також серед дешевих варіантів зустрічаються бренди спідньої білизни. Ще один спосіб придбати бізнес без великих витрат – дрібний бізнес з продажу товарів або послуг. Приклади виготовлення зліпків дитячих ручок і ніжок, професійних фотоальбомів, міні-відділи з продажу сувенірів. Останні зустрічаються в різних ТРК, по площі займають 4-6 квадратів.

Бувають недорогі франшизи і вузьконаправлених видів бізнесу, наприклад, магазинів з продажу елітних сортів кави.

Пропозиції до 500 000 рублів

Деякі варіанти:

  • «Смачна допомогу». Компанія позиціонує себе як виробника і продавця солодощів, які підвищують настрій. Ціна франшизи – 250 тисяч.
  • Мережа магазинів горящих путівок. Ціна від 200 до 500 тисяч.
  • «SmileS.Шкільна Карта» — комплексні послуги для учнів, вчителів та батьків. Ціна – від 70 до 320 тисяч.
  • «Оранжевий слон» — це мережа магазинів-студій з продажу товарів для творчості. Ціна – 200 тисяч.
  • Список далеко не повний, є можливість знайти кілька десятків варіантів.

    Низька ціна: ваш шанс або хибний шлях?

    Є і мінуси, але не у всіх компаній. І, перш ніж зважитися на покупку, потрібно уважно вивчити і договір, і особливості роботи фірми.

    Неприємності, які можуть чекати на шляху:

    • У суму не включені додаткові послуги
    • Компанія невідома, доведеться суттєво витратитися на рекламу
    • Малий потенційний дохід

    Необхідність виплачувати відрахування франчайзеру ще дуже довгий час, а то й постійно

    Якщо ви вивчили договір і не знайшли подібних «заковик», ймовірно, ви знайшли те, що потрібно. Залишилося лише приміряти бізнес на конкретний регіон – якщо він підходить, значить, можна починати.