З боку може здатися, що кадрові агентства є зайвим марним ланкою між потенційними співробітниками і потенційними ж роботодавцями. Мовляв, компанії з підбору персоналу отримують гроші «за повітря», виступаючи лише посередниками. І лише ті, хто зіткнувся з роботою серйозного агентства, що надає послуги з пошуку і підбору персоналу, розуміє значущість діяльності таких компаній.

Економія часу

Довіряючи пошук і підбір нових співробітників кадровому агентству, підприємство економить, насамперед, час. Адже для того, щоб закрити одну вільну вакансію, кадровикам доводиться виконати цілий ряд маніпуляцій: переглянути сотні резюме, проаналізувати їх, запросити кандидатів на співбесіди, зустрітися з ними. Все це — дорогоцінний робочий час, що кадрова компанія допомагає заощадити.

Економічна вигода

Пошук співробітника через кадрове агентство є вигідним і з економічних міркувань: як правило, підприємство сплачує фіксовану суму за кожну закриту вакансію. Виходить, що роботодавець не несе витрат, якщо пошуки не увінчалися успіхом.

Принцип сита

Агентства з підбору персоналу шукають клієнту не кандидатів, які більш або менш підходять на вакантне місце, а співробітника, що відповідає всім вимогам роботодавця.

Резюме будь-якого кандидата, який не пройшов “відбір” за всіма пунктами на конкретну позицію, зберігається в базі, а при появі відповідної вакансії до нього повернуться в першу чергу.

Переваги пошуку співробітників через агентства по підбору персоналу очевидні. Але як зробити його максимально ефективним?

1. Звертаючись в кадрове агентство, слід надати максимально можливу і достовірну інформацію про компанію-роботодавця і вакансії. Це дозволить консультантів кадрового агентства скласти повне уявлення про роботодавця, про її статус та імідж на ринку, про корпоративної культурі.

КА збирає таку інформацію не для того, щоб вишукати чорна пляма на репутації клієнта, а щоб знати, як з цим чорним плямою працювати. Тому слід бути з кадровиками відвертими, це допоможе їм швидше зорієнтуватися на ваш запит, а про витік інформації переживати не варто. Один з принципів Професійного кодексу агентств з підбору персоналу говорить: «Важливо забезпечити конфіденційність інформації, отриманої від замовника та претендента, не допустити розголошення будь-якої інформації, яка може завдати шкоди будь-якій з сторін».

2. При зверненні в кадрове агентство не варто чекати миттєвого вирішення проблем у вашій компанії. У часи ринкових відносин, кожна людина шукає найкращі умови для заробітку грошей, виходячи зі своїх здібностей.

А значить завдання будь-якого роботодавця, зацікавленого в комплектації штату високопрофесійними працівниками, створити найбільш вигідні умови. Тобто, якщо ви шукайте грамотного програміста, то ви повинні розуміти, що шанс знайти саме такого працівника зросте, якщо компанія-роботодавець запропонує гідний розмір оплати, нормований графік, соціальний пакет. Якщо ви хочете заощадити і найняти доктора наук на зарплату аспіранта, то жодне кадрове агентство не гарантує вам успіху.

3. При співпраці з КА роботодавцю рекомендується підтримувати контакт і зворотний зв’язок з консультантом, який займається пошуком персоналу саме за його запитом. Тісне партнерство з консультантом і оперативний зв’язок дозволяють досягти результату в стислі терміни. Так присутність кадровика на співбесіді роботодавця і кандидата дозволяє йому з великою точністю зрозуміти, кого замовник, власне, шукає.

А особисті зустрічі замовника і кадровика дозволяють обговорити нових кандидатів, а значить розширити межі пошуку, що неодмінно призведе до позитивного результату.