Здрастуйте! у цій статті ми поговоримо про те, як знайти клієнтів для юриста.

В юридичній сфері величезна конкуренція. Багато людей приходять в цю професію за грошима, і щороку їх кількість тільки зростає. Новачкові дуже складно отримувати своїх перших клієнтів. У статті я розповім, як отримати клієнтів. Які є канали залучення в юриспруденції, що працює найкраще і як новачкові починати свій шлях в професії. 

Канали залучення клієнтів для юристів

З розвитком інтернету кількість можливостей для бізнесу стає все більше. Якщо ви юрист-одинак, який працює на себе, потрібно використовувати максимум можливостей по залученню клієнтів.

Продаючий односторінковий сайт

Одним з основних джерел клієнтів для юриста може бути односторінковий сайт (лендінг).

Односторінковий сайт-це промоплощадка, в якій ви розповідаєте про себе, свій продукт і закликаєте клієнта до здійснення цільової дії. При грамотному налаштуванні ви отримуєте вже готових клієнтів.

Залучати користувачів потрібно за допомогою контекстної реклами. Налаштовувати рекламну кампанію в яндекс.директ і після цього отримувати» теплих ” клієнтів прямо на ваш односторінковий сайт.

Створення односторінкового сайту і настройку рекламної кампанії краще довірити професіоналам. В сумі все це обійдеться в 20-100 тисяч рублів, в залежності від якості виконання і регіону.

Особистий блог

Особистий блог – також хороше джерело клієнтів. Тільки у нього трохи інша специфіка. Ви будете отримувати клієнтів не за рахунок реклами, а з пошукових систем. Потрібно писати тематичні експертні статті, розповідати реальні приклади зі своєї практики і відповідати на питання. Так ви отримаєте відвідувачів на сайт, частина з яких стане вашими клієнтами.

У довгостроковій перспективі особистий блог може бути більш вигідним майданчиком для залучення клієнтів, ніж звичайний односторінковий сайт. При правильному підході у вас буде 1-2 тисячі відвідувачів в день, з них хтось буде користуватися вашими послугами.

Ще один плюс особистих блогів – ви отримуєте клієнтів не тільки в інтернеті. Багато людей з вашого міста можуть читати блог і прийти до вас в офіс. А в невеликих регіонах дуже легко просуватися за тематичними пошуковими запитами на кшталт “юрист в місті n”.

Якщо ви не вмієте писати, краще скористатися послугами копірайтерів. Вони допоможуть в написанні статей. Тільки вам потрібно самостійно їх консультувати з деяких питань, якщо не хочете переплачувати в 2-3 рази.

Сайти покупки клієнтів

В інтернеті є сервіси по прямій покупці клієнтів для юристів. Напевно, ви помічали невелике віконце на різних сайтах, де написано «задайте ваше запитання юристу».

Такі спливаючі вікна дуже популярні на різних інформаційних сайтах, присвячених юриспруденції. Ви пишете в них своє питання, а потім ваші контакти даються юристу, який за них заплатив. Дуже зручно. Приклади таких сервісів:

  • leadia;
  • domlead;
  • zakonpartner.

Такі сайти-непогане джерело клієнтів. Але ви берете на себе певні ризики. Можливо, після вашої відповіді клієнт просто піде шукати інформацію. Або вирішить для себе питання і не буде звертатися до вас за послугами.

Але незважаючи на свої ризики, подібні сайти залишаються хорошим джерелом клієнтів для юристів-одинаків, яким важливо отримати клієнтів, відгуки і підвищити власний авторитет.

Сайти фрілансу

Фріланс-віддалена робота з разовими проектами.

На фрілансі теж багато юристів, які надають допомогу іншим людям. І періодично на різних біржах фрілансу миготять замовлення з юриспруденції. Досить просто зареєструвати аккаунт, купити преміум (на більшості майданчиків без нього нікуди) і подавати заявки на всі замовлення.

Спочатку розвиватися як фахівець на сайтах фрілансу буде складно. Без відгуків і рекомендацій важко вселити довіру клієнтам. Але через кілька місяців ви розгойдаєте власний профіль, і до вас будуть приходити люди.

Приклади сайтів фрілансу:

  • fl.ru;
  • freelance.ru;
  • freelansim.

Тематичні форуми

Тематичні форуми – один з додаткових джерел клієнтів, якщо у вас багато вільного часу. Ви можете відповідати на запитання користувачів і просувати свої консультації. робота на форумах йде за наступною схемою:

  • ви реєструєте акаунт.
  • заповнюєте основну інформацію про себе.
  • пишете, скільки коштує ваша консультація.
  • відповідаєте на питання.

Якщо ви будете ємко відповідати на питання, у вас з’явиться репутація знаючої людини. До вас можуть прийти за порадою, і ви зможете продати свої послуги. Приклади форумів:

  • yurist-online.net;
  • forumyuristov.ru;
  • forum.yurclub.ru.

Є ще платні сервіси питань-відповідей юристів, наприклад, yurist-online.net. Користувачі задають свої питання, призначають винагороду, а юристи пишуть відповіді. Автор, чия відповідь сподобався користувачеві більше, отримує гроші.

Рекомендації

Рекомендації — це сарафанне радіо, коли ваші клієнти радять вас своїм знайомим. У розмові, між справою, або коли друзі звертаються « ” чи не знаєш знайомого юриста?». Якщо ви добре виконуєте свою роботу, то рекомендації не змусять себе довго чекати, і у вас з’явиться невеликий потік клієнтів, які будуть приходити від ваших колишніх відвідувачів.

Це один з кращих каналів залучення клієнтів для будь-якого бізнесу. Але поступово його ефективність стає нижче. До вас будуть звертатися перевірені клієнти, які вже між справою розповідали про вас своїм знайомим.

Тому розраховувати виключно на рекомендації з боку колишніх клієнтів можна тільки в двох випадках:

  • ви юрист-початківець і набираєте клієнтську базу. тут кожен клієнт на рахунку, і рекомендації можуть зіграти важливу роль.
  • ви професіонал, і у вас високий цінник. тут якість клієнтів вирішує набагато більше кількості, тому ваші корисні знайомства і рекомендації можуть «зіграти».

Які канали найвигідніше використовувати

Тепер давайте поговоримо про найефективніші канали залучення клієнтів. Для хорошого юриста це-односторінковий сайт і особистий блог.

односторінковий сайт – велика сторінка, що продає, яка мотивує користувача купити щось. В даному випадку це платна консультація у юриста. За допомогою хорошої рекламної кампанії ви отримуєте гарячих клієнтів, яким просто потрібно зателефонувати і закрити угоду.

Якщо робити все правильно, ви будете отримувати по 200-500 рублів за людину. А при хорошому ціннику на послуги, сайт окупиться дуже швидко.

особистий блог — великий сайт, куди ви будете викладати корисні матеріали для своїх читачів. Він виконує іншу роль-залучення клієнтів з пошукових систем. До вас на сайт будуть заходити і читати матеріали, які вирішать проблеми. Попутно про вас дізнаються, знайомляться з тарифами і замовляють консультації.

Особистий блог може залучати клієнтів в автоматичному режимі. Ви просто публікуєте корисні матеріали, а навколо вас поступово збирається аудиторія. І при цьому її можна монетизувати будь-яким способом. Власні послуги – не єдиний варіант.

Це два особистих джерела клієнтів, які будуть працювати тільки на вас. Вони розвивають ваш особистий бренд, допомагають показувати власну експертність і продавати себе як фахівця. Це не означає, що потрібно стрімголов кидатися робити власний сайт. Ні, потрібно використовувати максимум можливостей. Просто особисті джерела клієнтів набагато ефективніші, ніж пошук через публічні канали.

Як залучити клієнтів починаючому юристу: покрокова інструкція

Тепер давайте поговоримо про те, що робити починаючому юристу, у якого немає відгуків і хорошої репутації. Вам потрібно виконати 5 кроків, щоб почати отримувати клієнтів:

крок 1. реєстрація на юридичних форумах.

Це найпростіший спосіб залучення клієнтів, при якому ви практично нічим не ризикуєте. Витрачається виключно ваш час. Заповнюєте профіль і відповідаєте на питання користувачів.

Рекомендую не говорити про те, що ви юрист-новачок, який тільки прийшов в професію. Ваші дані все одно навряд чи будуть перевіряти, а показати себе ви зможете своїми знаннями. І обов’язково просите відгуки про ваші консультації. Це дуже важливо.

Додатково можете реєструватися в сервісі юридичних питань-відповідей. Великих грошей виЧи не заробите, але отримаєте перших реальних клієнтів і відгуки.

крок 2. робота на сайтах фрілансу. 

З першим досвідом і реальними клієнтами можна реєструватися на сайтах фрілансу. Вже є чим заповнити розділ кейсів і прикладів робіт, так що швидкість розвитку збільшена. Насамперед потрібно купити преміум-аккаунт. Без нього 95% замовлень з юридичної тематики будуть недоступні.

Залишайте максимально повні заявки під замовленнями. Розповідайте про свій досвід у вирішенні проблеми клієнта.

Сайти фрілансу на початковому етапі не дадуть великих грошей, але можуть принести стабільний заробіток.

крок 3. починаємо створювати свій тематичний блог. 

Після того як до вас підуть перші клієнти з форумів і через сайти фрілансу, можна приступати до створення власного блогу. Якщо на цьому етапі немає грошей, можна замовити простий варіант за 5-10 тисяч рублів.

Після створення потрібно приступати до наповнення. Пишемо про все, з чим стикалися під час практики. Клієнт поставив питання про те, що робити, якщо обдурив постачальник? пишіть статтю. Є питання по аліментах, розлучення і розділу майна? пишіть статтю.

Якщо ситуацій з практики недостатньо, можете скористатися сервісом яндекс.вордстат. Він показує пошукові запити. Вводите необхідне слово, наприклад» розлучення”, і він видасть основні питання по цій темі. З них можна робити експертні статті.

крок 4. збираємо відгуки.

Після того як ви отримаєте перших клієнтів зі свого сайту, попросіть їх залишити відгуки про вашу роботу. Це цілком нормальна практика. Якщо людина заходить в профіль юриста і бачить, що у нього жодного відгуку від клієнта, він може подумати, що щось тут не так.

По максимуму використовуйте докази своєї успішної роботи. Це відноситься і до переглядів ваших статей і тем на форумах, і коментарів, питань в особисті повідомлення. Все це потрібно показувати, щоб люди переконувалися, що ви реально професіонал.

крок 5. розширюємо доступні канали.

Після створення власного сайту і наповнення його контентом можна розширювати доступні канали. Якщо до вас приходить багато клієнтів з сайтів фрілансу-продовжуємо розгойдувати профіль, додавати нові приклади робіт. Якщо сайт поступово дає відвідувачів, то наповнюйте новим контентом, переписуйте старий відповідно до нових поправок в законах.

Не потрібно зупинятися на якомусь одному етапі. Клієнтів багато не буває. Чим більше людей, які готові вам платити за послуги, тим вище вартість години вашої роботи. Пам’ятайте про це.

Основні помилки при роботі з клієнтами

Якщо ви працюєте на себе, то ви вже бізнесмен. А значить, повинні вміти продавати і знати психологію клієнтів. Але багато юристів про це забувають і роблять типові помилки.

помилка 1. давати занадто багато інформації.

Давати занадто мало інформації-погано, і всі це розуміють. Але і давати занадто багато інформації – теж буває не дуже добре. Адже ви просто забираєте у самого себе потенційного клієнта.

Якщо ви розповісте людині на форумі все, що йому потрібно знати про проблему, він безумовно буде вам вдячний і зуміє її вирішити самостійно. Але яка вам від цього користь? давайте той необхідний мінімум, щоб людина могла самостійно знайти вихід, але вигідніше йому було б скористатися допомогою фахівця.

помилка 2. говорити незрозумілою мовою. 

Якщо ви використовуєте термінологію у своїй промові або листі — це добре. Ви показуєте себе як експерта в цій галузі, доводите свої знання. Але в розмові з клієнтом важливо говорити якомога простіше. Людина не знає термінів, він не знайомий з вашою професією, але йому потрібно зрозуміти, про що йде мова. говорите простою і доступною мовою.

Клієнту важливо розуміти вас. Якщо ви будете говорити з ним виключно на мові термінології, то він просто покиває головою, піде і забуде через 20 хвилин про те, що ви йому говорили. А це гарантована втрата людини і можливий негативний відгук.

помилка 3. неуважно ставитися до проблеми клієнта. 

У кожної людини, яка приходить до вас на консультацію, проблема, швидше за все, з’явилася перший раз в житті. І неважливо, що це у вас десятий клієнт за тиждень зі схожою ситуацією. Люди не люблять відчувати себе схожими на інших. Їм потрібен індивідуальний підхід. Або хоча б симуляція такого підходу.

Постарайтеся вникнути в проблему. Задавайте питання, змусьте клієнта розповісти вам все в подробицях. Можливо, це вам і не потрібно, але клієнт відчує, що над його проблемою працюють.

помилка 4. не приділяти уваги старим клієнтам. 

Секрет багатьох успішних людей в тому, що вони вміють створювати навколо себе позитивні зв’язки. Вони розлучаються в хороших відносинах, періодично нагадують про себе, вітають зі святами і т.д. Ви теж можете застосовувати це в своїй практиці. Так ви підвищите лояльність старих клієнтів і зможете нагадати їм про те, що у них є знайомий юрист, який допоможе.

Іноді банальне привітання з днем народження, які ви відправите смской, може зіграти важливу роль і дати вам повторного клієнта. Не забувайте про це.

з розвитком інтернету юристам стало простіше шукати клієнтів. З’явилися форуми, платні сервіси консультацій, особисті блоги і сайти. Користуйтеся всіма доступними каналами залучення, не робіть типових помилок в спілкуванні і тоді в короткі терміни ви зумієте вибудувати потік клієнтів.