Без лоха жизнь плоха, чи не так?

Чесно, мене вражає, скільки останнім часом розплодилося бізнесів на, м’яко кажучи, не дуже далекоглядних і досвідчених людей.

Адже дійсно, це не така вже погана бізнес-ідея — стригти з них грошики. Тут можна побудувати справа взагалі без конкурентів — головне, знайти ідею понахальнее.

Ось приблизно такий бізнес-план:

  • знайти багато лохів (з цим проблем не буде);
  • переконати їх у тому, що їм конче потрібно щось, що у вас є теж легко, враховуючи цільову аудиторію);
  • продати їм те, що у вас є (дорого!).
  • Не вірите, що схема робоча? Хе-хе. Ось, гляньте скриншотик банера, який сьогодні побачив:

    Здорово, правда? Адже і в цих хлопців є клієнти, а як же! Які хочуть навчитися рерайтингу! Що, правда цьому треба вчитися?

    Втім, це не межа досконалості бізнес-ідеї.

    Окремі товариші примудряються продавати просто повітря так звані инфопродукты. Які народ влучно охрестив — як би ви думали? — правильно, лох-пакети!

    Звичайно, всім цим організаторам мегаполезных тренінгів і продавцям повітря куди як далеко до пана Мавроді. Але все-таки, все-таки…

    Так може ну її, всю цю метушню з придумуванням хорошої бізнес-ідеї? З ефективною рекламою? З задобрювання клієнтів? Може, треба просто бути понаглее і змусити працювати на себе чужу тупість і довірливість? А?