Здрастуйте! люди, які цікавляться бізнесом в інтернеті, напевно хоч раз чули термін «landing page». Багато хто навіть уявляє, що це таке. Але про сенс лендінгів замислювався далеко не кожен, а даремно, адже це дійсно ефективний метод просування товарів і послуг в інтернеті. Про це ми детально розповімо в даній статті.

Що таке landing page

landing page – односторінковий сайт, який виконує одну певну задачу. Розробники повинні донести чітку думку до відвідувачів, і спонукати їх до вчинення якогось певного дії. Найчастіше використовується в інтернет-продажах через те, що здатний сфокусувати увагу користувача на одному товарі і не відпускати його до самого кінця.

у landing page є кілька загальноприйнятих назв, які можна зустріти в різній літературі:

  • лендінг;
  • ленд;
  • посадкова сторінка;
  • цільова сторінка.

Лендінги найчастіше використовуються для просування одного, конкретного товару. Зрідка використовується група товарів, які виконують однакові функції. Використання лендінгів дозволяє збільшувати продажі на 20-30%, в порівнянні зі звичайними інтернет-магазинами.

Основна відмінність лендінгів від повноцінних сайтів – масштаб. Ленд-одностранічнік, який містить тільки основну інформацію. У ньому немає додаткових блоків, посилань, великого обсягу текстів – всього того, чим рясніють і привертають увагу сайти.

2 відмітні особливості лендінгів

Головною особливістю лендінгів є повне управління увагою відвідувача. Роботу лендінгів в цьому відношенні можна порівняти з магазинами. Є певні зони, і доріжка, по якій маркетологи магазину ведуть своїх покупців. У невеликих магазинах алкоголь або овочі стоять на самому початку, щоб людина зробила свою покупку, а на шляху до каси через основний зал зумів прихопити що-небудь ще.

Існує ще багато правил: бистрореализуемая продукція займає набагато більше місця, дрібниці типу жуйки повинні бути в кінці і т.д. Але суть одна — клієнта ведуть по чітко визначеному шляху, підштовхуючи здійснювати певні покупки. Приблизно те ж саме робиться і з лендінгами.

Творець веде свого потенційного покупця по шляху, який сам для нього визначив. Ніяких зайвих блоків інформації, посилань і переходів, тільки те, що може зробити ту дію, для якого створюється лендінг. Спочатку йде інформація, розкриття теми, поступове підштовхування до виконання однієї дії, в середині – спонукання до дії, і в кінці – закриття на будь-яку певну дію, найчастіше на те, щоб клієнт залишив свої контактні дані.

На відміну від повноцінних інтернет-магазинів, які створюються для того, щоб продати товар, і можуть містити різні блоки за категоріями товарів, їх опис, іноді навіть недостатньо опрацьоване, лендінги цим похвалитися не можуть. Кожне слово містить певну смислове навантаження.

Саме тому незважаючи на всю зовнішню простоту, створення лендінг пейдж – дуже складне завдання. Для того щоб продаж був успішним, потрібно володіти увагою свого клієнта, крок за кроком підштовхуючи його до вчинення певної дії. Саме тому для створення якісного лендінгу найчастіше потрібна команда з дизайнера, програміста і якісного копірайтера.

Для чого створюють landing page

Для того щоб розуміти, як створити лендінг і з його допомогою збільшити продажі, потрібно розібратися з теоретичними моментами. Дивно, але деякі люди, не до кінця розуміють про те, навіщо створюються цільові сторінки.

Як вже говорилося вище, головне і єдине завдання лендінга-закриття клієнта на потенційну дію. Незалежно від того, що просуває ленд, найчастіше закриття відбувається на те, щоб клієнт залишив контакти. Іноді, грамотні маркетологи намагаються закривати клієнта на те, щоб він залишив контактні дані і свої питання, щоб з ним можна було зв’язатися і відразу налагодити контакт.

У будь-якому випадку слід запам’ятати, що метою лендінга є не продати який – небудь товар, збільшити продажі, зробити самому собі візитку, знайти нових клієнтів і т.д. Першорядною технічною метою є закриття клієнта на дію, вигідне творцеві лендінга-найчастіше залишення контактів.

Але можна також і продавати товари. Для цього використовуються додаткові “тригери”, у вигляді відгуків, можливості задати питання в чаті, коментарів і т. Д. Щоб викликати ще більшу довіру у потенційного покупця і закрити його саме на продаж!

Тепер більш конкретні цілі. Левова частка лендінгів продають певний товар. Найчастіше один, рідше два і зовсім рідко 3 і більше. Також за допомогою односторінників можна просувати певні послуги. Часто цим займаються програмісти, копірайтери, дизайнери, юристи. Вони створюють сайти-візитки, і тоді вже основним завданням стає закриття не на залишення контактів, а на бажання скористатися цими послугами.

Ще кілька слів про питання відвідувачів.

для того щоб цільова сторінка спрацювала як треба, потрібно поступово відповідати на всі питання користувача:

  • виявити його проблему;
  • переконати в тому, що це дійсно проблема;
  • показати, що у цієї проблеми є рішення, і він може його знайти саме тут;
  • відпрацювати заперечення.

Лендінг або повноцінний сайт

Звичайно, завдання у сайтів і лендінгів багато в чому різні, але в деяких моментах вони перетинаються, а саме у продажу товарів. Так, для чого вигідніше використовувати одностранічнікі, а де краще зробити сайт?

односторінники вигідно використовувати для:

  • продажі одного виду товару;
  • оптових продажів;
  • просування інфобізнесу;
  • продажу унікального товару;
  • платного навчання;
  • туристичних фірм;
  • фітнес-тренерів і салонів.

До створення свого сайту вдаються, коли клієнту необхідно надати або багато інформації, або продати багато товарів або послуг. Інтернет-магазини все ще залишаються затребуваними через те, що в них міститься велика кількість товарів, а отже, і продажі по ним йдуть значно краще по одній якійсь групі. А ще один інтернет-магазин набагато простіше в управлінні ніж 10-15 одностранічніков.

Крім продажів, сайти і лендінги можуть змагатися в області створення візиток для бізнесу. Для компаній без варіантів підійдуть тільки повноцінні сайти, адже вони повинні надати багато інформації, спонукати до співпраці і розповісти про себе як про надійного партнера. Але для приватних осіб більше підходить просування через одностранічнікі з огляду на те, що вони менш вимогливі до оформлення, дизайну і грошей, ніж звичайні сайти.

А ще, лендінги набагато легше закриваються на вчинення унікального дії, ніж звичайні сайти. Збільшення буде близько 10-20%, від загальної маси клієнтів, що досить непогано для відносно невеликих вкладень.

Отже, створювати лендінг потрібно тоді, коли у продажу є один або група унікальних товарів або послуг, які планується продавати оптом або в роздріб.

Основні правила для створення цільової сторінки

Тепер про найголовніше. Основні правила для того, щоб створити ефективно працюючу цільову сторінку.

Тільки один товар

Розробка landing page ведеться під один конкретний товар. Це правило-основоположне. Завдяки йому кількість продажів з лендінгів набагато перевищує попит на аналогічні товари в інтернет-магазинах. Коли вся увага відвідувача приковують до одного товару, у нього немає вибору, немає можливості подумати, вибрати або відтягнути час.

Часто, коли на сайті є кілька товарів, клієнт втрачається у виборі, залишає собі якийсь час на роздуми, а через якийсь час передумує і купує щось зовсім інше. Позбавляючи відвідувача вибору, ми ставимо його в такий стан, коли всі вирішили за нього.

Ясний заклик до дії

Згідно зі статистикою, близько 80% потенційних клієнтів відсіваються в перші 20 секунд, після приходу на сайт. Причини можна називати різні, але суть у них одна — клієнт не зрозумів, що йому потрібно зробити. Відповідно, на лендінгу спочатку повинен бути заклик до дії, які зміг би показати клієнту, що тут продається.

Основна помилка-відсутність яскравого спонукання до дії. В кінці лендінгаЗавжди має відбуватися закриття клієнта на вчинення певної дії. Якщо клієнт цього не розуміє, то виникають проблеми з тим, що відвідувач зацікавився товаром, але як його отримати, він не зрозумів і пішов до конкурентів, у яких на сайті просто-напросто буде заклик і пояснення дії.

Як зробити заклик до дії більш ясним:

  • зробити велику червону кнопку замовлення. Маркетологи проводили дослідження і з’ясували, що червоний колір найбільше спонукає до вчинення певної дії;
  • просто і ясно викладати думки на сайті. Клієнт, зіткнувшись зі складними конструкціями, досить швидко занудьгує і закриє сайт;
  • відсутність всього, що може збити увагу;
  • конкретні вигоди від використання товару повинні бути на виду. А поруч з ними ще одну червону кнопку замовлення товару.

Яскравий і чіпляючий заголовок

Перше, за що вчепиться погляд клієнта – заголовок. Завдання лендінга-утримати його увагу, плавно перемістивши в потрібні місця, і в кінці його закрити. Але все починається саме з заголовка. Хороший заголовок повинен вказувати на проблему клієнта, і відразу ж надавати її рішення.

Відмінний заголовок був на сайті, який продавав двері-сейфи:»ми продаємо спокій”. Вони чітко знайшли проблему клієнта-побоювання з приводу безпеки, і запропонували рішення. Саме за цією схемою повинен працювати будь-який заголовок посадкової сторінки.

Тільки продає текст

Дизайн лендінга це дуже важливо. Але на першому місці все ж стоїть текст. Саме за нього чіпляється в першу чергу погляд потенційного покупця. Саме після його прочитання створюється основне враження про товар. І саме з тексту починається створення лендінгу.

Для того щоб скласти грамотний продає текст, потрібно або скористатися послугами хорошого копірайтера, або писати самостійно, шляхом проб, помилок і редагування.

щоб створити хороший текст, треба:

  • скласти портрет цільової аудиторії . Стать, вік, потреби, захоплення, страхи, прагнення і т.д. Потрібно відповісти на якомога більшу кількість питань про потенційного покупця. Це робиться для того, щоб можна було скористатися слабкими місцями покупця і показати, що товар зможе йому допомогти;
  • залучити відвідувача в діалог . Це ще складніше, ніж складання портрета. Незважаючи на те, що текст на одностранічніке буде монологом, не можна дати можливість клієнту занудьгувати просто читаючи текст. Важливо говорити з клієнтом, і бажано на одній мові.

Гуру інтернет-маркетингу продовжують заявляти про те, що текст – одна з найосновніших складових хорошого лендінгу. Навіть великі сторінки можуть бути досить живими і залучати клієнтів, якщо на них розташований грамотний текст. Не можна дати відвідувачеві можливості занудьгувати, переключити увагу або передумати. Потрібно залишати його на одній хвилі, поступово відповідаючи на його питання, відпрацьовуючи заперечення і закликаючи до дії.

Не потрібно боятися великих текстів. Для унікальних і дорогих товарів, які рідко можна зустріти на ринку, об’ємні описи – те, що потрібно. Вони повинні відповісти клієнту на всі питання про товар, компанії і спонукати купити продукт. Інформативність тексту-головна складова.

Грамотне оформлення текстів

Важливо не тільки написати хороший текст, але ще і оформити його. Важливо, щоб колір шрифту був нейтральним, по відношенню до фону і очам відвідувача. Яскраві, маленькі і занадто великі літери не підходять. Підійдуть тони середньої яскравості і шрифти з 18 кеглем.

Деякі творці одностранічніков грішать занадто кричущою рекламою. Велика кількість великих літер, знаки оклику в кінці деяких пропозицій та інша «реклама» подібного роду змушує думати про те, що тут щось не так. А завсідники інтернету часто лякаються великого шрифту, адже він символізує підвищення тону.

Тому дизайну тексту потрібно також приділяти чимало часу і сил.

Дизайн та структура лендінгу

Мінімалізм в моді. Це висловлювання стосується і лендінгів. Для того щоб цілеспрямовано і не відволікаючи уваги вести клієнта по заздалегідь підготовленому коридору, потрібно скласти його правильно, без зайвої води і будь-яких деталей, які відволікають від основного завдання.

Основне завдання лендінгу та дизайну-привернути увагу до певних слів. Потрібно акцентувати увагу на перевагах товару, надійності компанії та здійсненні цільової дії самим клієнтом.

Не варто забувати, що кнопки яскравих кольорів (найчастіше червоні) підвищують конверсію, в порівнянні з менш викликають тонами (наприклад, зеленим) на 12-15%.

Релевантність лендінгу пошуковому запиту

Теж досить важливий показник, який буде безпосередньо впливати на кількість клієнтів, які прийшли по рекламі і купили товар. Відповідно, якщо в рекламному банері або пошуковому запиті будуть годинник певної моделі зі знижкою в 50%, то на сайті повинні бути саме цей годинник, і саме з такою знижкою.

Обмеження термінів

Досить поширена схема, яка змушує клієнта визначатися якомога швидше – обмеження термінів продажу товару. Часто, для цього використовуються помилкові фрази про те, що товар скоро закінчиться, таймери знижок, і так далі. Все, що може дати зрозуміти клієнту про те, що товар скоро вичерпається, або вигідна пропозиція закінчиться.

Це ще один спосіб змусити потенційного клієнта здійснити певну дію і закрити його. Так, відвідувач вирішується можливості думати велику кількість часу, у нього менше шансів передумати, і як наслідок, ймовірність покупки підвищується в кілька разів.

Відпрацювання заперечень клієнта

Звичайно, всіх продажників вчать, що не кожен клієнт-покупець. І це дійсно правда. Не варто гнатися за кожним відвідувачем сайту, які вважають, що товар дорогий, ненадійний, або щось подібне. Але при цьому, відпрацювати всі потенційні заперечення, хороший лендінг зобов’язаний.

Заперечення відпрацьовуються найчастіше в двох напрямках: обґрунтованість ціни товару і надійність продавця. І якщо з ціною часто проблем не виникає, адже є “обмежена пропозиція”, про який говорилося вище, то з надійністю продавця постійні сумніви доведеться розвіювати.

Найпростіший спосіб-давати протестувати продукцію протягом декількох тижнів. Але цей спосіб не працює, якщо здійснюються продажі чого-небудь, крім програм і навчальних матеріалів в інтернеті. Але потрібно переконати клієнта в тому, що компанія – зразок надійності. Для цього непогано підходять відгуки, офіційні реквізити компанії, схема проїзду і так далі. Вони дозволяють зрозуміти, що це не шахраї, а цілком реальна зареєстрована юридична особа.

Відсутність складних форм заповнення

Одна з найголовніших помилок новачків. Іноді в лендінгу роблять таку незручну форму для заповнення, яка геть відбиває бажання замовляти продукт, навіть якщо він вже сподобався. Для того щоб полегшити своєму потенційному клієнту життя, досить просто попросити його залишити телефон, і тоді вже після цього зателефонувати йому, уточнивши всі питання по телефону.

Також, не варто забувати, що в багатьох напрямках переважає мобільний трафік. А на мобільному телефоні дуже складно буде заповнити багато необхідних полів в заявці. Саме тому потрібно використовувати по мінімуму інформації від клієнта, і тільки зв’язавшись з ним, уточнити деталі.

Головне-пам’ятати, що кращі лендінг пейдж створювалися далеко не відразу. Вони є працею постійного аналізу і підбору кращої стратегії для просування товару або послуги, і постійного методу вдосконалення продажів.

Топ-5 конструкторів для створення лендінгів

Створювати лендінг самому або довірити цю справу професіоналам – вибір кожного. Кожен з цих способів має ряд плюсів і мінусів, але тільки самостійно можна зрозуміти, як працювати з рекламою, аналізом продажів і змінами в дизайні або тексті лендінга.

для тих, хто хоче самостійно створювати лендінг, але не знає, як створити посадкову сторінку – топ 5 конструкторів:

№1: почнемо з самого популярного конструктора сайтів – wix . Він по праву вважається найпопулярнішим в світі. На російському ринку навіть активно рекламується в період 2012-2017 років, завдяки чому на території снд зумів стати майже монополістом у сфері швидкої розробки сайтів. Це безкоштовний конструктор, який дозволяє створювати лендінги за допомогою більш ніж 400 різних шаблонів.

Для лендінгів існують окремі шаблони. Простий і зручний дизайн, а також цікаві інструменти. Має безкоштовний тариф, що дозволяє оцінити основні моменти створення, аТакож додаткові, платні тарифи, які прибирають рекламу – від 8 доларів на місяць. Що стосується seo-оптимізації, то і тут справи йдуть досить непогано. Сайти, зроблені за допомогою цього конструктора, досить непогано індексуються і виходять в топ. З мінусів-слабка можливість зверстати сайт під мобільні апарати.

№2: трохи менш популярний умовно безкоштовний конструктор, від творців легендарного ucoz – ukit . Також як і wix, пропонує велику кількість шаблонів, які розбиті на 25 різних тематик. Можливість безкоштовно використовувати різні віджети. Існують конкретні тематики для посадочних сторінок. Одна з найбільш зручних функцій, яка стане в нагоді не тільки для лендінгів, а й інтернет-магазинів – дублювання сторінок. З її допомогою можна на одному сайті (або в декількох різних) створювати однакові сторінки, лише трохи змінюючи зміст.

Що стосується просування, то тут справи йдуть набагато краще. Дуже зручна функція « “просування”, яка в автоматичному порядку розрахує, чи готовий сайт для сео. Новим користувачам надається тестовий період на 14 днів, після цього потрібно оплатити один з 3-ох тарифів. Мінімальний – 200 рублів на місяць, максимальний – 600 рублів на місяць.

№3: тепер конкретно про конструкторах для посадочних сторінок. Одна з найпопулярніших — lpmotor . У росії, на початок 2017-ого року, зареєстровано понад 385 тисяч сайтів за допомогою цього конструктора. Користувачеві пропонується на вибір 46 вузьконаправлених шаблонів і можливість самому з 9 блоків побудувати свій лендінг з унікальним дизайном.

Є можливість опрацювати всі поля, необхідні для хорошого лендінга, на зразок відгуків, заклику до дії, основної інформації, а також прив’язати і синхронізувати електронні гаманці. Також система сама в автоматичному режимі буде тестувати кількість відвідувачів, формувати воронку продажів і видавати статистичний аналіз. В цілому – дуже зручний конструктор для тих, хто хоче швидко почати продажі. Безкоштовний період поширюється тільки на створення, щоб пошуковики індексували сайт, потрібно вибрати один з тарифів. Мінімальна сума тарифу – 300 рублів на місяць.

№4: наступний конструктор тільки для лендінгів-lpgenerator . Багатофункціональний конструктор для просунутих користувачів. Шаблонів для створення в безкоштовному доступі не в приклад більше, при цьому на сайті ще є магазин, який дозволяє купити різні шаблони. Середня ціна неунікального шаблону становить 5 тисяч рублів, унікальний же обійдеться набагато дорожче – 30 і більше тисяч рублів.

Сервіс володіє широкими можливостями, але новачкові їх все не реалізувати. З цікавих моментів-можливість запустити до 50 лендінгів, підключення автоматично всіх віджетів і гаманців, можливість налаштувати до 5 варіантів одного лендінга і відстежити конверсію по кожному. Ціни досить високі – від 1700 рублів на місяць за базовий тариф. Новим користувачам пропонується пробний період – 7 днів.

№5: і останній конструктор в нашому списку-bloxy . Досить цікавий конструктор лендінгів з базою в більш ніж 100 різних тематичних шаблонів. Є кілька загальних, зроблених досить привабливо. Досвідчені користувачі зможуть самі створити свій варіант лендінга.

Існує вже звична можливість прив’язати гаманці, протестувати сторінки шляхом створення копій, аналіз відвідувачів, продажів.

Вибирати конструктор потрібно виходячи з потреб і можливостей. Для новачків можуть підійти і прості безкоштовні конструктори сайтів на кшталт wix і ukit, але професіоналам все ж варто звертати увагу на спеціалізовані сервіси, а особливо на lpmotor, bloxy і lpgenerator.

Де замовити якісний langing page недорого

Є безліч студій, де можна замовити посадкову сторінку. По суті можна звернутися куди завгодно. Але на нашому сайті є фахівці, хто зробить лендінг безпосередньо, без студійних націнок. У підсумку ви отримаєте високу якість за невисоку ціну.

За подробицями пройдіть на сторінку»створення сайтів недорого”.

Приклади кращих landing page

Тепер розберемося на конкретних прикладах про те, якими ж повинні бути продають лендінги. Це будуть лендінги студій, із середнім чеком понад 120 тисяч за один сайт. Саме до їх рівня потрібно прагнути в майбутньому.

Першим на черзі сайт компанії, що продає шуби в дубаї:»lamafurs”. Заслуговує особливої уваги момент, представлений на фотографії нижче. Це своєрідна відпрацювання відразу двох популярних заперечень і побоювань клієнта.

Досить цікавий лендінг в плані оптимізації та побудови текстів. Виникає відчуття, що сайт веде своєрідний діалог з відвідувачем, продовжуючи мотивувати його купити шуби саме в цьому магазині.

Наступний приклад у списку посадкових сторінок « “медіатренінги”. Сайт, що продає тренінги для бізнесменів про ораторське мистецтво. Дві дівчини вчать говорити. Сайт вже не говорить з клієнтом, але при цьому розповідає все мовою клієнтів – звичайних бізнесменів, без зайвого пафосу, але і без жартів.

Пильної уваги заслуговує саме цей блок інформації. Тут розповідається про двох дівчат ведучих. Яскраві тони говорять про смак цих дам, а оригінальний дизайн дозволяє ознайомитися докладніше з інформацією про кожну з них. До вибору ірини він виглядав так:

Останній, і самий неоднозначний з сайтів топа – »жопокач”. Креатив почався прямо з реєстрації домену. Зустрівши такий хоч раз на просторах рунета, користувачі навряд чи його забудуть. Проте назва – не найсильніший козир цього ленду.

Ідеально підібрана картинка і текст, які б’ють в найболючіше місце – ось справжній козир цього лендінга. Ось яскравий приклад того, як можна зробити ідеальний текст, який зміг би знайти проблему, натиснути на неї і змусити визнати, що це дійсно проблема. І знову з’являється та сама розмова мовою цільової аудиторії. Простий, зрозумілий, з часткою гумору і життєвої іронії над собою – те, що потрібно цільовій аудиторії.

Подивившись на ці приклади, можна зробити однозначний висновок про те, що важливість тексту і подачі в лендінгу складно переоцінити. У 2 з 3 випадків саме текст був гарантією того, що відвідувач перетвориться на покупця. Якщо додати до цього відмінний дизайн і майстерню подачу деяких моментів, то виходить сайт з досить потужною конверсією і високими продажами.

У цьому списку не було сайтів-односторінників, які продають будь-які прості товари. Причина цього досить проста – вони рідко бувають по-справжньому привабливими і висококонверсійними. Вони беруть більше, ніж відсоток клієнтів від відвідувачів. Саме тому лендінг фітнес-тренера повинен бути набагато краще, ніж та ж посадкова сторінка від людини, що продає годинник.

Але створити хороший лендінг недостатньо. Важливо ще стежити за показниками і вчасно реагувати на будь-які зміни трафіку, продажів і відмов.

Оцінка ефективності посадкової сторінки

Як вже говорилося раніше, одна з основних завдань вже після створення лендінга-постійний аналіз ефективності його роботи. Хороший одностранічнік повинен робити величезний обсяг роботи: надавати клієнту всю необхідну інформацію, закривати його на певну дію, відповідати на невисловлені питання, виявляти проблему і відпрацьовувати майже всі популярні заперечення.

При цьому не можна покладатися на те, що один раз налаштувавши все, можна спокійно збирати гроші за продажі. Комерція в інтернеті розвивається просто стрімкими темпами, і якщо раніше створення лендінгів було чимось на зразок нововведення, то зараз це, навпаки, повсюдне явище.

Саме для того, щоб постійно бути в тренді і що більш важливо, не упускати вигоди, потрібно аналізувати ефективність посадкової сторінки, моніторити основні її показники, робити висновки і діяти згідно аналізу.

Конверсія сайту

1 найголовніший показник ефективності роботи лендінга – його конверсія.

конверсія – кількість відвідувачів, які вчинили цільову дію, тобто кількість всіх користувачів, що зайшли на сайт. Відповідно, чим вона буде вище, тим більше клієнтів будуть закриті, і тим вище буде кількість потенційних покупців, а відповідно і більше доходу.

простий приклад: на сайт за сьогодні зайшли 100 осіб. З них 10 вчинили необхідну дію – залишили свої контактні дані. У підсумку конверсія нашого лендінгу становить-10%.

Середня величина конверсії на різних продають сайтах становить 8-20%.

залежить конверсія від декількохПричин:

  • якість продукту;
  • якість самого сайту;
  • температура клієнта.

Якщо з першими двома все досить просто, то температура клієнта викликає досить багато питань. Якщо говорити простою мовою, то температура клієнта-це стан його готовності купити тут і зараз. Так, холодний клієнт не має проблеми, і ми ніяк не можемо його переконати в зворотному. Теплий має проблему, але не впевнений, що саме ми можемо вирішити його проблему. І гарячий клієнт прекрасно розуміє свою проблему і її рішення.

Насправді, температур набагато більше, і в різній літературі вона відрізняється. Головне, що слід пам’ятати-конверсія з більш теплих клієнтів і запитів набагато вище, ніж з більш холодних. Так, можна мати 30 відвідувачів сайту з конверсією 50%, а можна 1500 з показником в 5%. Витрати на рекламу і просування будуть більше в другому випадку в кілька разів, а в першому разова кількість клієнтів буде в 5 разів менше.

Кожна компанія сама повинна вирішувати, яка кількість клієнтів для неї потрібно в кожен момент часу, і в залежності від витрат на рекламу, можна вибирати «температуру» своїх потенційних клієнтів і їх запитів, і відповідно до цього, залучати різних відвідувачів на сайт.

Температуру також можна підвищити штучно, за допомогою створення потрібного ефекту за допомогою текстів, картинок і відео. При грамотному лендінгу, клієнт повинен сам усвідомити свою проблему і знайти свої шляхи вирішення.

Підвищити конверсію ще можна за допомогою сео просування лендінг пейдж. Купуючи рекламу, різні посилання на сторонніх ресурсах, дошках оголошень, в соціальних мережах, можна збільшити значимість лендінга для пошуковиків, а відповідно і підвищити його в пошуковій видачі.

За допомогою сервісу вордстат від яндекса можна аналізувати кількість запитів за місяць, і за допомогою показника конверсії можна обчислити кількість закритих відвідувачів, і приблизно підрахувати прибуток. У гугл подібний сервіс називається google adwords.

Воронка продажів

Воронка продажів теж є популярним і ефективним методом оцінки якості роботи посадкової сторінки.

вся її суть в тому, щоб підрахувати кількість клієнтів, які вчинили певні дії:

  • кількість унікальних відвідувачів;
  • кількість відвідувачів, які здійснили цільову дію;
  • число покупців.

Не завжди воронка продажів буде саме така. Можна її розширювати, звужувати, шукати додаткові ланки, прибирати непотрібні, і так далі. Іноді до числа покупців можна додати тих, хто дійсно заплатив за товар, віднімаючи з покупців не викуп. Також можна додати повторні продажі, і вже вийде досить широка воронка, яка до кінця звузиться до мінімуму.

За допомогою цього інструменту, можна відстежувати людей, які» вибули ” на певному етапі. Він дозволяє аналізувати, який з етапів слід доопрацювати, визначити основні помилки менеджменту і оперативно їх усунути. Говорячи зовсім просто, за допомогою аналізу воронки продажів, ми набуваємо знання про всі слабкі місця продажів.

наприклад , на сайт заходить 100 осіб. 20 з них залишають свої контактні дані (виконують цільову дію). Число покупців-12. Кількість повернень-2. Повторні продажі-5.

виходить наступна воронка продажів:

Якщо один чек за перший продаж буде 1000 у. Е., за повторну – 1500 у. Е., то за один звітний період дохід буде дорівнює 17 500 у. Е. Якщо, проаналізувавши воронку продажів, будуть знайдені уразливості, наприклад низька конверсія по «гарячому» запиту – 20%, то можна її буде підняти до 25%. Тоді кількість клієнтів, які куплять – 15%, заплатять з них 13%, а повторних продажів буде 7%. І тоді прибуток компанії збільшиться до 22 500 у. О.а це досягається лише шляхом поліпшення конверсії за запитом і більш ефективного закриття клієнта на вчинення дії.

Крім цього, ми набуваємо можливість аналізувати джерела трафіку, і вибирати з них найбільш оптимальний варіант. Також з її допомогою можна прогнозувати фінансові результати на майбутні періоди.

Лендінг пейдж-відмінний інструмент для інтернет-продажів. Він володіє набагато більш високою конверсією, ніж сайт, а також дозволяє вести клієнта по заздалегідь визначеному маршруту. Рецепта для того щоб створити ідеальний лендінг пейдж немає, але при цьому, якщо слідувати всім радам з цієї статті, можна створити ефективний метод просування свого товару або послуги.