Burger King – відома в США мережа швидкого харчування, яка поступово починає набирати популярність і в Росії. А це означає, що зовсім скоро попит на франшизу Бургер Кінг буде активно рости. Якщо порівнювати умови відкриття ресторанів заокеанських брендів, то в Burger King вони суворіше, ніж у SubWay, але менш вимогливі, ніж в Макдоналдсі.

Трохи історії

Перший заклад Burger King з’явилося ще в 1954 році в передмісті Майамі, як аналог вже популярного в той час ресторану Макдональдс. До 1960 році кількість ресторанів досягло шести, і власники вирішили перейти на систему франчайзингу, завдяки якій відкриття американського ресторану стає можливим абсолютно в будь-якій точці світу.

Сьогодні ресторани відкриті в 76 країнах світу, причому 90% — по франшизі. Примітно, що продукція в ізраїльських ресторанах кошерна. Мережа ресторанів працює як по системі Fast-food, так і у форматі fine-dining. Обслуговують компанію зазвичай жителі великих міст з активною життєвою позицією, наприклад, студенти.

Необхідні умови франшизи Burger King

Для відкриття ресторану швидкого харчування, вам потрібно приміщення, де площа буде розподілено наступним чином:

— від 80 до 120 м2 – площа під кухню;

— 300-350 м2 – зона для гостей.

Стеля повинен мати висоту не менше 3 метрів, обов’язково повинна бути витяжка. Для облаштування території потрібно вкласти не менше 300 тисяч доларів. Кількість співробітників для одного ресторану складає від 8 до 10 чоловік. Відсоток роялті – близько 5% обсягу виручки в місяць, а паушальний платіж – близько 2 млн рублів. Проект окупиться в термін від півтора до двох років.

Франчайзі повинен мати за плечима досвід роботи в сфері громадського харчування не менше 5 років, а для укладення договору йому потрібно рекомендаційний лист від відповідних експертів. Не менш важливою умовою є відкриття мінімум п’яти ресторанів фаст-фуд.

Яким чином компанія підтримує своїх власників ресторану?

  • Франчайзі отримує безкоштовні консультації та допомогу на будь-яких етапах роботи;
  • Персонал і керівники проходять навчання;
  • Комплексна маркетингова підтримка та надання рекламних матеріалів;
  • Докладна рецептура страв.

Чому Burger King?

Переваги франшизи Бургер Кінг:

  • франчайзі пропонується працювати над подальшим розвитком уже розкрученого бренду;
  • невеликі терміни окупності проекту та наявність постійно розвиваються партнерських програм;
  • партнери компанії забезпечують всім необхідним пакетом документів.

Відомо, що претендентом на франшизу Burger King була мережа кав’ярень ” Шоколадниця, і в даний момент компанія вже відкрила 12 ресторанів Burger King, 8 з яких знаходяться в Москві. Однак американська мережа шукає нових франчайзі-партнерів. За деякими відомостями, вартість франшизи на 20 років становить $50000.

Незважаючи на те, що серед росіян зараз користується великою популярністю продукція відомого бренду з логотипом «М» (про Макдоналдсі — тут), франчайзі не варто впадати у відчай. Адже так чи інакше культура фаст-фуд була щеплена жителям мільйонних міст, а це значить, що вже створена група потенційних споживачів швидкої ресторанної їжі.