Кожен підприємець, який починає власний бізнес, розраховує на успіх своєї справи. Купівля франшизи може допомогти обійти підводні камені та прискорити розвиток бізнесу. Не є винятком і створення меблевого салону або магазину.

Що необхідно врахувати при виборі франшизи меблевого магазину

Насамперед, необхідно визначитися з місцем розташування майбутнього магазину, площею торгових приміщень і розміром планованих інвестицій у власну справу. Відповівши на ці питання, можна скласти приблизний портрет майбутніх покупців, їх запити та фінансові можливості. Чітке розуміння цих факторів допоможе зробити правильний вибір формату майбутнього меблевого магазину і, відповідно визначить вибір оптимальної франшизи.

Вибір підходящої франшизи

Сьогодні можна підібрати оптимальний варіант з безлічі пропозицій франчайзингових компаній, що підходить для ваших умов та фінансових можливостей.

«Старт з нуля». Франшизи з мінімальним порогом інвестицій

Перевагою недорогих франшиз є можливість почати власний бізнес з мінімальними вкладеннями, розташовуючи приміщенням від двадцяти квадратних метрів.

Непоганим варіантом буде співпраця з компанією «Роникон», провідним виробником корпусних меблів в Росії. В асортимент компанії «Роникон» входить 37 мільйонів різних варіантів серійних шаф, різних конфігурацій, кольорів і типорозмірів. Для відкриття меблевого магазину по франшизі від «Роникон» необхідно приміщення площею від 50 кв. м. Компанія надає своїм франчайзі знижки на продукцію, яка постачається до 40% знижки на зразки в розмірі 50%,допомога в оформленні магазину, рекламну та логістичну підтримку, безкоштовне навчання персоналу і програмну автоматизацію салону.

Привабливим виглядає пропозиція від мережі меблевих магазинів «Рідна меблі». В асортимент мережі «Рідна меблі» входить повний спектр меблів для дому, а також меблі для установ. Компанія забезпечує всебічну підтримку франчайзі, що включає в себе значні знижки на продукцію, безкоштовну розробку проекту магазину, навчання персоналу, рекламну та маркетингову підтримку. Для відкриття меблевого магазину по франшизі від мережі «Рідна меблі» потрібно приміщення площею від п’ятдесяти квадратних метрів та інвестиції в розмірі від 2500 рублів на кожен квадратний метр площі.

Середній обсяг фінансових інвестицій

У разі, якщо ви маєте в своєму розпорядженні великими можливостями для інвестування і більш великим приміщенням, варто звернути увагу на франшизи, розраховані на більш високий ціновий сегмент.

Привабливі умови для співробітництва передбачає франшиза «Формула Дивана» від компанії «MZ5 group». Мережа магазинів «Формула дивана» пропонує високоякісні м’які меблі від однієї з найбільших європейських меблевих фабрик. Співпраця кращих італійських дизайнерів з німецькими фахівцями по виробництву меблів створюють передумови для успішного розвитку мережі меблевих магазинів «Формула Дивана». Для роботи за цією франшизою знадобиться приміщення площею від 150 до 300 квадратних метрів та інвестиції в сумі від дев’ятисот тисяч до півтора мільйонів рублів.

В ще більш високому ціновому сегменті представлена «Mobel&Zeit». Мережа магазинів «Mobel&Zeit» пропонує своїм покупцям м’які та корпусні меблі преміум класу. Якість меблів компанії «Mobel&Zeit» підтверджується престижним німецьким сертифікатом «GoldenM», видаються німецькою асоціацією виробників меблів DGM. Співпраця з «Mobel&Zeit» передбачає інвестиції в розмірі від півтора до трьох мільйонів рублів і наявність торгові площ розміром від 250 до 400 квадратних метрів.