Останнім часом на ринку туристичних послуг з’являється все більше великих туроператорів, які витісняють невеликі агентства. Встояти в жорсткій конкурентній боротьбі і зберегти бізнес допоможе франчайзинг.

З метою збільшення продажів, багато великі туркомпанії створюють власну франчайзингову мережу. Працювати по франшизі вигідно обом сторонам. Франчайзер тим самим залучає додаткові капіталовкладення, необхідні для розвитку бізнесу, розширює свою мережу в регіонах і, найголовніше, збільшує продажі свого турпродукту.

Ще більше переваг отримує франчайзі. Франчайзер надає право користуватися своїм брендом, забезпечує рекламну та технічну підтримку, навчання персоналу. Загальне для всіх пропозицій у франшизах турагентств – це право користуватися брендом туроператора, підвищена комісія в порівнянні з не входять в мережу агентствами. При укладенні договору необхідно сплатити вступний внесок. Після початку роботи франчайзі щомісяця виплачує франчайзеру роялті.

Огляд пропозицій туристичних фірм

«Мережа магазинів горящих путівок»

Магазин горящих путівок – піонер франчайзингу в туристичній галузі.

Після укладання договору франшизи, франчайзі забезпечується повною рекламною та маркетинговою підтримкою, безкоштовними бухгалтерськими і юридичними консультаціями. У учасника мережі повинен бути офіс, необхідне обладнання і штат співробітників. План продажів складає сам франчайзі.

Турагенство пляжного відпочинку «Велл»

Вступний внесок складає 36 000 рублів. Роялті коливається в діапазоні 10 000 – 14 500 рублів, в залежності від регіону, в якому розташований офіс. Франчайзі надається докладний бізнес-план, допомога в підборі персоналу та його навчання, доступ у власну комп’ютерну програму «Велл-ТурАдмин», каталог турів. Франчайзер забезпечує безкоштовною рекламною продукцією, оплачує централізовану рекламу в ЗМІ, юридичні консультації.

Мережа туристичних агентств «Coral Travel»

Франшиза надається без вступного внеску. Франчайзі зобов’язаний сплачувати щомісячний внесок у розмірі 10 000 рублів. Крім стандартного пакету послуг, учаснику мережі надається план продажів, при виконанні якого сума щомісячного внеску буде зменшена аж до 70%.

Мережа турагентств «Географія»

Франшиза без вступного внеску, роялті становить 8 000 рублів. Для новачків надається бізнес-план. Обов’язковою вимогою для франчайзі є навчання в «ТурШколе» компанії.

Мережа турбюро «Супутник»

Франшиза без вступного внеску, з щорічним роялті 24 000 рублів. Оскільки бренд дуже дорожить своєю репутацією, заробленої за понад півстоліття роботи (бюро було засноване в 1958 році), купити франшизу можуть тільки агентства, існуючі на ринку туристичних послуг не менше 1 року, стаж працівників повинен бути не менше 2 років.

Зважившись співробітництво з однією з корпорацій, важливо пам’ятати про те, що вибір брендів дуже великий, а умови роботи практично однакові, тому досягти успіху в цьому виді бізнесу, як і в будь-якому іншому, допоможе тільки наполеглива праця та наполегливість.