Розміщення реклами в пресі — класичний спосіб просування фірми. При всій своїй буденності даний метод PR далеко не простий.

Давайте разом звернемо увагу на його «підводні камені». Можливо, ви задумаєтеся про таких принципових моментах, які раніше були упущені з уваги.

Як представити компанію в друкованих ЗМІ?

Відразу визначимося з типом видання. Перерахуємо основні доступні варіанти:

  • соціально-політична газета (офіційний тижневик);
  • полуразвлекательный таблоїд;
  • жовта преса різного типу;
  • вузькоспеціальне журнал;
  • рекламна газета (чисто з добірками оголошень з включеними статтями).

Перший варіант хороший для реклами маленького стандартного бізнесу в маленькому місті. Провінціали ще не відвикли від читання новин в газетах.

У таблоїді або на відверто жовтих сторінках добре піде тільки специфічна запам’ятовується реклама — розважальна, медична, косметологічна.

Подібну пресу прийнято читати не серйозно — припустимо, від нудьги в електричці.

Суто ділову рекламу «бі ту бі» доцільно давати в тематичні яскраві журнали для професіоналів.

В газеті, цілком складається з розподілених за рубриками оголошень, розміщувати свої контакти можна, але робити це доведеться регулярно. В іншому випадку маса конкурентів швидко змусить клієнта забути про існування вашої компанії.

Зробивши вибір, зв’яжіться з менеджером видання. Він детально розповість вам про умови і розцінки. Якщо вимоги будуть прийнятними, менеджер складе типовий договір і привезе його вам на підпис (або ви самі прийдете прочитати і підписати документ).

Співпраця з дизайнером і журналістом

Далі ваші побажання будуть виконувати або тільки дизайнер, або ще й кореспондент. Другий варіант має масу переваг.

Прості рекламні прямоугольнички читачам приїлися читачам, ваша пропозиція може просто залишитися непоміченим. А ось повноцінна стаття, де про вашої фірмі розкажуть ненав’язливо і цікаво, буде прочитана багатьма людьми.

В разі замовлення статті домовтеся з журналістом про взаємно зручний час бесіди. Відповідайте на всі питання докладно і неформально. Але — обов’язково уточніть, що текст попередньо потрібно узгодити. Без узгодження ви ризикуєте отримати перевранные факти.

Вичитуючи текст, не прагнете додати медових похвал на адресу своєї компанії. Зайва солодкуватість тони не викличе симпатію, а відторгнення.

Вимагайте якісного оформлення публікації. Важливо стежити за грамотністю (на жаль, не кожна редакція багата гідним коректором). Перевіряйте текст до кожної літери і цифри.

Ще до виходу номера уточніть, що буде опубліковано в тісному сусідстві з вашим рекламним блоком. Можливі самі неприємні сюрпризи.

Приміром, реклама спортзалу буде погано гармоніювати з репортажем про ювілей лікеро-горілчаного заводу, а оголошення про виготовлення фотографій для надгобных пам’яток — з матеріалом про традиції російської весілля.

Пам’ятайте: редакція зацікавлена отримати з вас гроші за сам факт розміщення, а дієвість оголошення або статті її не цікавить.

Ефективність реклами в пресі

Ваші зусилля окупляться рівно настільки, наскільки правильно ви оцінили аудиторію друкованого засобу масової інформації. Уявіть себе на місці ідеального клієнта і постарайтеся визначити його приблизний вік, коло інтересів і, звичайно ж, читацькі уподобання.

Як бути, коли ситуація складна і однозначно вибрати майданчик для регулярної подачі реклами не вдається?

Ефективність різних майданчиків можна перевірити нескладним практичним шляхом — опублікувати в кількох газетах (журналах) злегка розрізняються вирізні купони на знижку. Будь купонів покупці принесуть більше — той варіант виявився більш виграшним.

На завершення — позитивна деталь. Порівняно з рекламою по телебаченню і радіо газетний текст кращий. Він менше дратує потенційного покупця, а також має шанс бути збереженим до потрібного моменту де-небудь в ящику комода.