Взагалі-то ефективних рекламних ідей навколо прямо-таки хоч греблю гати. Навіть дивно, що доводиться (так-так, задали таке питання) про це писати. См. на цю тему: як зробити рекламу ефективною. Але все-таки розглянемо питання з рекамными ідеями детальніше. Спочатку — приклад ефективного оголошення, потім, як водиться висновки.

Приклад такий: простеньке оголошення салону-магазину оптики. Там є одна коротка фраза, яка вбиває половину конкурентів наповал: «Підбір окулярів будь-якої складності — безкоштовно!».

Так-так. Тут не сулятся золоті гори. Не обіцяються величезні знижки. Лише невелика (б) послуга.

Ось тільки ця невелика послуга свідчить, що рекламодавець відмінно розуміє свого клієнта.

Адже як людина замовляє собі нові окуляри? Приблизно так:

1. Після довгого періоду відкладання, матюкаючись і картаючи долю, повзе в поліклініку, де вбиває півдня заради папірця — рецепта.

2. Йде в магазин окулярів, який розташований ближче до дому. Залишає рецепт, тикає пальцем в потрібну оправу.

3. Через день забирає готовий товар.

Розумієте тепер?

Вся штука в тому, щоб позбавити людину від першого, самого неприємного кроку. А далі він вже в магазині, він вже клієнт. Яке?

Просто і ефективно.

Це був приклад. А загальні правила такі:

  • Розуміти свого клієнта, всі його суміжні з вашим товаром потреби.
  • Надавати сервіс, який допомагає клієнтові отримати додаткове задоволення або уникнути великих незручностей.
  • Акцентувати увагу на цьому сервісі в рекламній компанії.

p.s. Само собою, і правила — лише приклад. Шляхів до досягнення ефективності в продажах — мільйон!