Просуванням в соцмережах не обов’язково займатися самостійно. Можна замовити дану послугу в одній з численних спеціалізованих компаній або найняти одного постійного спеціаліста — так ви витратите гроші, але заощадите час.
Однак мати чітке уявлення про можливих способів PR бізнесу через мережі спілкування корисно в будь-якому випадку.
Створення і ведення спільноти фірми
Часто для компаній створюються індивідуальні користувальницькі профілі, з яких потім розсилаються безладні запрошення в друзі. Ефективність подібного справи невелика — воно сильно нагадує спам, який завжди дратує.
А вже про те, наскільки безглуздо виглядають фірми, що формально належать одружені, мають дітей і хобі, і не станемо говорити.
Дещо краще варіант зі спеціальною сторінкою. Він, принаймні, передбачає збір дійсно зацікавлених передплатників.
Нарешті, оптимальний вихід — це відкриття повноцінної групи.
Ознаки якісної групи:
- зручне вступ без морочливих обмежень;
- досить повне, але лаконічний опис;
- ексклюзивні матеріали;
- наявність живих, доступних для зв’язку представників;
- коментування відгуків в діловому або розмовному, а не льстивом тоні;
- обговорення, збудовані навколо обговорення сфери діяльності, а не тільки переваг бренду;
- регулярне оновлення, орієнтований на повідомлення актуальних новин.
Методи ефективної розкрутки
Групу треба якісно вести — підбирати і запрошувати до неї клієнтів, залишати в міру ненав’язливі рекламні коментарі в суміжних спільнотах і на форумах. Важливо оперативно знищую явну чужу рекламу.
Має сенс замовити в тій же мережі контекстну рекламу.
Ще одним інструментом ефективної розкрутки є акції та конкурси. Маючи шанс виграти приз, люди дуже охоче додаються учасники. Навіть якщо після завершення конкурсу вони підуть, найменування компанії збережеться в їх пам’яті і спливе.
Проводите опитування. Майже будь-яка людина сприймає випадковий опитування як прояв інтересу до нього особисто, як шанс публічно висловити свій дорогоцінний думку, самореалізуватися в соціальному плані.
Іноді вигідно підшукувати дружні групи і домовлятися про взаємопідтримку. Природно, краще звертатися не до прямих конкурентів, а до фірм, що продають супутні товари. Наприклад, ви продаєте картини, а ваш партнер робить на замовлення рами для картин.
Замовлення обговорення бренду
Деякі сервіси надають послугу з організації масованого обговорення певної марки товару.
Співробітники сервісу мають по кілька своїх акаунтів, цілком натуральних на вигляд. З цих акаунтів на «стінах» викладаються різні відгуки, питання, ідеї щодо роботи фірми-замовника.
Так звані smm-спеціалісти цілеспрямовано домагаються репутації, довіри в очах звичайних реальних користувачів.
Просування через акаунти співробітників
Для вас не скласти праці додати посилання на групу або сайт фірми у власний профіль. Періодично вивішуйте на стіну короткі повідомлення про події у вашому бізнесі. Замотивируйте на аналогічні дії і своїх співробітників.
Стандарти спілкування в соціальних мережах поступово стають дуже розмитими. Сьогодні мережа — це не стільки затишне містечко для балачок з реальними приятелями, скільки майданчик для нетворкінгу.
Поняття «друзі» вже не має прямого значення. В друзі прийнято додавати навіть абсолютно випадкових знайомих.
Кілька приводів для роздумів
Щоб ви не сприймали соцсетевую кампанію в рожевому світлі, назвемо деякі підводні камені цієї справи.
По-перше, не слід переоцінювати можливості сайтів з багатомільйонними аудиторіями. Ні ВКонтакте, ні Однокласники, ні Фейсбук поки не охоплюють зріле покоління.
По-друге, треба готуватися приймати в групах не тільки захоплені, але і жорстко негативні публічні відгуки. Видаляти критику небезпечно — якщо сильно ображений клієнт буде позбавлений права голосу в групі фірми, він знайде вихід для свого обурення на інших ресурсах. Інтернет воістину неосяжний.
По-третє, необхідно тверезо оцінювати масштаби роботи, взваленной на плечі (свої або наймані). Це тільки здається, що відповідати на коментарі та раз в пару днів викладати новину — дрібниця.