Чи вам потрібна реклама компанії в соцмережах — вирішуйте самі. Вона має і плюси, і мінуси. З одного боку, її бачать мільйони користувачів, з іншого — далеко не всі вони мають гроші і хочуть здійснювати будь-які покупки.

Наша справа — просто розповісти вам про порядок замовлення подібних оголошень.

Розміщення реклами ВКонтакте

ВКонтакте — найбільш популярна на території Росії мережу (понад 29 млн. користувачів). Необхідно враховувати, що її основна аудиторія — молодь. Основну масу людей віком 15-30 років можуть зацікавити комп’ютерні ігри, оригінальні сувеніри, знайомства, модні аксесуари, але не елітні товари.

Існують можливості таргетування (підрозділу) реклами за віком, статтю, географії, іноді — по інтересам. Останній пункт, відзначимо, досить відносний — на особистій сторінці людина зовсім не прагне оптимізувати контент під алгоритми пошукових систем.

У групи, які враховуються при націлювання, люди теж часом набирають небудь навмання, або з бажання підтримати якогось знайомого.

Оголошення можуть бути:

  • банерні (120х300, 600х90 зліва і знизу сторінки);
  • контекстні (заголовок до 25 символів, зміст — до 130);
  • у додатках (короткі брендовані ігри, опитування, акції).

Попередимо, що в такій рекламі не можна давати якісь посилання і контактні дані крім посилання на свій сайт.

Як зробити замовлення? Дуже просто. Перший варіант — зайти в мережу під своїм паролем і подивитися вкладку «Реклама». З неї легко перейти безпосередньо до редактора оголошень. Другий спосіб — звернутися до посередника, рекламному агентству. Посередників у Контакту досить багато.

Оголошення на сайті Однокласники

Аудиторія Однокласників менш велика (близько 23 млн.), але більш апетитна. На даному ресурсі люблять проводити час люди середнього покоління — 30-45 років. Очевидно, що в цьому віці людина більш платоспроможним, ніж, скажімо, в роки студентства.

Сайт приймає баннерым в суворо визначених форматах — GIF і SWF. Обсяг повинен бути не більше 35 Кб (граничний обсяг, до речі, актуальний і для Контакту). Таргетинг стандартний.

Є специфічне вимога — посилання має відкриватися в новому віконці, так, щоб людина при цьому не залишав соцмережу.

Доступна текстово-графічна реклама — тизери. Подробиці можна дізнатися на замовлення odnoklassniki.slimart.ru або у посередників.

Реклама в Facebook — особливості

В Fasebook щомісячна аудиторія — понад 15 мільйонів людей. Що характерно, це здебільшого молоді, але успішні люди, що орієнтуються на європейські стандарти життя.

На Фейсбуці порівняно зручна, людяна система підтримки замовників реклами. Нею цілком комфортно користуватися безпосередньо.

У ній розказано настільки докладно і ясно, що немає сенсу пережовувати інформацію тут.

Реклама пропонується і з текстом, і з картинкою. Цільовий таргетинг досить детальний допускається облік 11 факторів, від статі і віку до освіти і зв’язків.

Зверніть увагу — ця соцмережа є хорошим інструментом для залучення і збереження постійних клієнтів, а не для конкретних продажів. В ній розміщуються здебільшого оголошення іміджевого характеру, які дозволяють залучити клієнтів в пряме спілкування з менеджерами в співтоваристві фірми.

Підприємливого рекламодавця зацікавить функції тестування різного виду оголошень з метою вибору найефективнішого рішення.