Чоловічі толстовки: як вибрати і носити?

Толстовки сьогодні є одним з найпопулярніших елементів теплого одягу – вони є в шафі у кожного сучасного чоловіка. Ключовими їх особливостями можна назвати зручність, практичність і універсальність. Розглянемо, як вибрати і правильно носити найпопулярніші варіанти чоловічих толстовок. Також хочемо вам порекомендувати магазин мужской одежды Fotl.ua.

Особливості

Будь-яка толстовка являє собою футболку вільного крою з довгими рукавами, яка виготовлена з утеплених матеріалів і носиться навипуск. Сучасні толстовки можуть бути оснащені блискавкою, шнурками, капюшоном, гумкою і кишенями.

Толстовку складно назвати виключно чоловічим елементом одягу-сьогодні такий варіант верхнього одягу можна часто зустріти в повсякденному жіночому цибулі.

Огляд видів

Сучасна мода не змогла обійти стороною такий популярний серед молоді елемент верхнього одягу, як толстовка. Це призвело до створення величезної кількості різновидів цього одягу, які відрізнялися фасоном, присутністю або відсутністю капюшона, блискавки і іншого.

Ось список наймодніших моделей чоловічих толстовок.

  • худі. Це найпопулярніший сьогодні варіант не тільки чоловічий, але і жіночої толстовки. Популярні вони стали ще в 70-х роках хх століття. Ключова особливість таких моделей-капюшон. Фактично “худі «перекладається з англійської як»капюшон”. Такі моделі також бувають оснащені блискавкою і трапецієподібними кишенями.
  • спортивні. Сюди можна віднести всі варіанти толстовок з бавовни (який відмінно вбирає вологу) і обов’язково з капюшоном і блискавкою. Капюшон повинен захистити спортсмена від дощу, а блискавка спрощує вентиляцію всередині одягу.
  • на блискавці. В цьому випадку блискавка може розташовуватися як по всій вертикальній довжині толстовки, так і доходити до грудини. Чоловіки вважають за краще надягати під такі моделі цікаві сорочки для концентрації уваги саме на комірі. Важливий елемент таких толстовок-обов’язкова відсутність капюшона.
  • бомбери. Раніше ці моделі носили виключно льотчики, і це була дуже тепла, масивна одяг з високим коміром. Сьогодні ж класичний бомбер-це толстовка з замком, гумкою на горловині і манжетах. Додатковим елементом можуть бути кишені, а ось капюшон в цих моделях відсутня. На відміну від інших моделей бомбери можуть бути виготовлені з будь – яких матеріалів-бавовни, шкіри або флісу.
  • теплі або утеплені. Сюди відносяться толстовки з абсолютно будь-якими фасонами. Головна умова-наявність додаткової підкладки і теплий (або багатошаровий) матеріал в структурі. Сюди також можна віднести моделі на хутрі. Ці толстовки призначені для носіння в холодні сезони.
  • толстовка-мантія. Такі толстовки відносяться до моделей нестандартних фасонів. Вони володіють збільшеною і найчастіше асиметричною довжиною, а також широким капюшоном. Такі варіанти одягу зазвичай шиються з тонких матеріалів і призначені виключно для виходу в світ.

Ціни на ефірному ТБ у порівнянні

Реклама на телебаченні дуже переконлива — вона поєднує в собі і колір, і звук, і сюжет.

Наскільки дорого коштує таке поєднання можливостей просування товару? З якими каналами вигідніше співпрацювати?

Вартість часу на ТБ

Ціни, як правило, залежать того, на які години замовляється демонстрація ролика.

Воно й не дивно. Коли основна платоспроможна аудиторія йде на роботу, ефективність реклами помітно падає.

Увечері ж люди займаються домашніми справами і дивляться телевізор у фоновому режимі. Багато глядачів цілеспрямовано включають улюблені серіали або останні вісті.

Окремі телекомпанії окремо продають прайм-тайм — час сніданку, обіду.

Комерційна політика компаній залежить і від інших факторів, зокрема, від географічного (віддаленість від столиці, територіальний охоплення мовлення). Особливі ціни встановлюються на час в перервах особливо популярних передач — наприклад, новин, футбольних трансляцій. Тарифи підвищуються за рахунок вибору найбільш сприятливих місць у блоці (початок, кінець).

Ми опублікуємо усереднені розцінки, які допоможуть вам зіставити умови розміщення відеороликів на різних каналах.

Запропонована нижче інформація актуальна для російських регіонів, але не для Москви і Підмосков’я. У Москві все вийде помітно дорожче. Втім, співвідношення вийде аналогічне.

Дані в таблиці наведено в рублях з розрахунку за 1 секунду.

Канал День (орієнтовно з 8:00 до 17:00) Вечір (орієнтовно з 17:00 до 1:00) Вихідні та свята
Перший канал 110 420 420
Росія 1 140 320 320
Росія 2 35 90 50
5 канал 35 110 110
НТВ 480 940 940
СТС 1000 5000 день — близько 1700, вечір — 5000

Способи заощадити

Замовляючи телерекламу, обов’язково уточнюйте, чи не можна скористатися якимись знижками. Конкуренція в ніші досить висока,канали дійсно зацікавлені в отриманні вигідних клієнтів.

Постарайтеся звертатися із заявкою завчасно. Медіаплани завжди складаються заздалегідь; їх перекроювання передбачає неминучі витрати. Компенсувати витрати на терміновість доводиться замовнику.