Реклама на телебаченні дуже переконлива — вона поєднує в собі і колір, і звук, і сюжет.
Наскільки дорого коштує таке поєднання можливостей просування товару? З якими каналами вигідніше співпрацювати?
Вартість часу на ТБ
Ціни, як правило, залежать того, на які години замовляється демонстрація ролика.
Воно й не дивно. Коли основна платоспроможна аудиторія йде на роботу, ефективність реклами помітно падає.
Увечері ж люди займаються домашніми справами і дивляться телевізор у фоновому режимі. Багато глядачів цілеспрямовано включають улюблені серіали або останні вісті.
Окремі телекомпанії окремо продають прайм-тайм — час сніданку, обіду.
Комерційна політика компаній залежить і від інших факторів, зокрема, від географічного (віддаленість від столиці, територіальний охоплення мовлення). Особливі ціни встановлюються на час в перервах особливо популярних передач — наприклад, новин, футбольних трансляцій. Тарифи підвищуються за рахунок вибору найбільш сприятливих місць у блоці (початок, кінець).
Ми опублікуємо усереднені розцінки, які допоможуть вам зіставити умови розміщення відеороликів на різних каналах.
Запропонована нижче інформація актуальна для російських регіонів, але не для Москви і Підмосков’я. У Москві все вийде помітно дорожче. Втім, співвідношення вийде аналогічне.
Дані в таблиці наведено в рублях з розрахунку за 1 секунду.
Канал | День (орієнтовно з 8:00 до 17:00) | Вечір (орієнтовно з 17:00 до 1:00) | Вихідні та свята |
Перший канал | 110 | 420 | 420 |
Росія 1 | 140 | 320 | 320 |
Росія 2 | 35 | 90 | 50 |
5 канал | 35 | 110 | 110 |
НТВ | 480 | 940 | 940 |
СТС | 1000 | 5000 | день — близько 1700, вечір — 5000 |
Способи заощадити
Замовляючи телерекламу, обов’язково уточнюйте, чи не можна скористатися якимись знижками. Конкуренція в ніші досить висока,канали дійсно зацікавлені в отриманні вигідних клієнтів.
Постарайтеся звертатися із заявкою завчасно. Медіаплани завжди складаються заздалегідь; їх перекроювання передбачає неминучі витрати. Компенсувати витрати на терміновість доводиться замовнику.