Реклама на радіо дещо поступається по ефективності телевізійним роликам, проте у неї є і свої істотні переваги.
Головне така перевага — прийнятна ціна.
Нижче ми представимо дані з прейскурантів декількох найбільш популярних радіостанцій, а також пояснимо механізми формування цікавлять вас цін.
Доступність радіореклами
Для прикладу візьмемо три радіостанції — основну інформаційну, популярну аналітичну та музичну.
Радіо Росії
Основна аудиторія — люди середнього та старшого віку. Ідеальний майданчик для реклами медичних товарів і послуг.
Час | Орієнтовна вартість в рублях за ролик в 30 секунд |
З початку мовлення до 7:00 | 36900 |
7:00-8:00 | 53600 |
8:00-12:00 | 72300 |
12:00-14:00 | 53600 |
14:00-16:00 | 38300 |
16:00-18:00 | 36900 |
18:00 — до оконачния мовлення | 23000 |
Ехо Москви
Слухачі — переважно ділові люди досить високого інтелектуального рівня та працездатного віку.
до 7:00 | 11200 |
7:00-12:00 | 33600 |
12:00-17:00 | 21200 |
17:00-22:00 | 33600 |
Примітка: у вихідні на «Ехо Москви» з 8:00 до 22:00 коштує близько 23 тис. руб. Рано вранці і пізно ввечері ціна становить 11200 руб.
FM Європа+
Орієнтація на людей у віці до 30-35 років.
Час | Будній день | Вихідний |
6:00-7:00 | 51000 | 30000 |
7:00-8:00 | 61000 | 36000 |
8:00-12:00 | 121000 | 74000 |
12:00-13:00 | 69000 | 42000 |
13:00-15:00 | 69000 | 42300 |
15:00-1700 | 69000 | 42000 |
17:00-20:00 | 114000 | 69000 |
20:00-23:00 | 61000 | 38000 |
від 23:00 | 15000 | 15000 |
Порівняйте суми з платою за прокручування реклами в телеефірі.
Умови формування цін
Якщо на телебаченні найдорожчим по праву вважається час з 17:00 до 1:00, то на радіо прайм-тайм — проміжок приблизно з сьомої до восьмої ранку.
Саме в ці ранні години люди зазвичай збираються і їдуть на роботу, слухаючи передачі у фоновому режимі.
Деякі радіостанції орієнтуються і на вечірній час пік — з 17:00 до 18:00 або з 18:00 до 19:00 (слухачі — як водії приватних авто, так і випадкові пасажири громадського транспорту — нудьгують в пробках).
Буденні ціни бувають трохи вище суботніх і недільних.
Вартість реклами залежить від тривалості запису. Іноді вона буває строго фіксована, і за нестандартне час доводиться вносити додаткові гроші.
Майже завжди є націнка за позиціонування ролика в блоці (до плюс 60% за ударні перші і останні місця) або навіть сам факт добровільного вибору блоку (до плюс 10-12%).
Щоб вигадати, обов’язково цікавтеся доступними знижками. Їх надає кожна станція без винятку.