Оголошення – важливий момент в процедурі пошуку і найму співробітників, і те, як це пропозиція, буде діяти і вирішує, якого співробітника ви зможете залучити та отримати на свою роботу.

Грамотне оголошення – грамотний кандидат

Найчастіше, економлячи бюджет, роботодавець намагається знайти можливість реалізації безкоштовних оголошень – це цілком закономірно, так і краще буде, якщо ці гроші підуть на оплату роботи майбутнього працівника.

Але чим платити все ж доводиться. Адже не підмажеш – не поїдеш, в даному випадку «підмазувати» потрібно грамотно складеної вакансією. І справа тут не тільки в правописі і дотриманні всіх шаблонних норм написання оголошень, вся заковика в прояві креативу і оригінальної ідеї.

Звичайно, все має бути в міру і в рядках вакансії здобувач хоче прочитати зрозумілі відповіді на питання що тут і до чого, але подача цієї вакансії – це ключ до успіху. Якщо людина бачить, що його роботодавець виявляє максимум зусиль, то і йому, в свою чергу, захочеться проявити себе.

Що можна, а чого не можна

Звичайно, певні норми і вимоги, які в обов’язковому порядку слід дотримуватися, існують і мають безпосередній вплив на претендента, але головне це душа, яку ви вкладете в це послання. Серед почего:

  • Правильно і чітко формулюйте посаду і вимоги, щоб здобувач знав, чого від нього чекають і що він може отримати натомість. Пам’ятайте, якщо пропозиція вакансії не відповідає дійсності – це очорнити вашу репутацію.
  • Не пишіть поеми для категорії списку зобов’язань. Здобувач зможе просто злякатися такої надмірної навантаження, але і короткі хоку писати теж не варто. Головний принцип – тільки по справі.
  • Не ставайте інкогніто – пишіть свої контактні дані (телефони, електронну та поштову адреси) та повна назва компанії та виду діяльності. Ніхто не любить анонімів, оскільки це викликає недовіру і настороженість.
  • Не плутайтесь в рубриках та напрямки, в яких шукайте співробітників. Як вже говорилося в пункті вище – будьте лаконічні й чіткі в своїх твердженнях.
  • Не поєднуйте кілька посад в одну купу – краще створіть кілька оголошень на кожну вакантну посаду, і вам зручно, і здобувач зрозуміє, що ви не збираєтеся економити на співробітниках.
  • Слідкуйте за мовою. У центрі знаходиться текст і якщо він написаний безграмотно, з купою стилістичних помилок, протиріччя яких прагне до нескінченності – кваліфікованого спеціаліста явно не захочеться вдаватися до співпраці такого роду.
  • Мінімум інформації про важливе, і максимум категоричності не принесуть успіху вашому пошуку. Сміливо пишіть про те, які умови роботи, яка заробітна плата та інші нюанси – і тоді розбіжностей виникнути не повинно. А також забудьте про кричущі фразах «тільки так, і ніяк більше» — не будьте тираном.
  • Всі люди брешуть, а ви не брешіть. Такий підхід визначить саме тих, висококласних фахівців на яких ви розраховуєте.

У будь-якому випадку, вся суть грамотної вакансії – полягає у вашому ставленні до кандидатів. Якщо ваш текст написаний з урахуванням всіх перерахованих вище вимог і ще якийсь «наживки» особисто від вас, то претенденти обов’язково оцінять, і ви будете тільки у виграші.