Найгірша ідея, яка може прийти бізнесменові — це повністю вести справу самостійно, не залучаючи підрядників для непрофільних робіт. Поділ праці та аутсорсинг — основа сучасної економіки.

Однак вибір якісних бухгалтерських, рекламних або консалтингових послуг — непроста справа.

7 порад щодо вибору бізнес-послуг

  • Починаємо з вивчення галузі та типових розцінок на різні типи послуг, неофіційних галузевих стандартів.
  • Більшість комерційних пропозицій слабо допомагають зробити усвідомлений вибір. Беріть з них ціни та контакти, перевіряйте все інше.
  • Якщо очікуваний обсяг витрат невеликий, має сенс заощадити час на переборі варіантів і віддати перевагу виконавцю з високою ціною, але найкращою репутацією на ринку.
  • Адекватний виконавець найчастіше відразу вказує ціну на сайті або в КП, або, принаймні, діапазон розцінок.
  • Наполягайте на тестовому завданні або пробному періоді. B2b послуги — конкурентна ніша, а клієнт завжди правий.
  • Не лінуйтеся «гуглити» відгуки про компанії, вчіться відрізняти щирі відгуки від заангажованих. Щирих відгуків зазвичай не надто багато. Корисно також звертати увагу, як компанія працює з негативом — ігнорує його або намагається налагодити діалог з клієнтом.
  • Будьте самі чесні у відносинах з контрагентами — і до вас потягнуться чесні партнери!
  • Де шукати?

    Крім традиційних пошукових систем варто використовувати сайти-агрегатори (класіфайди), що дозволяють порівняти між собою різних виконавців по ряду критеріїв. См. наприклад добірку організацій, що надають послуги маркетингових досліджень в Москві або бухгалтерів в Нижньому Новгороді. В обох випадках надана порівняльна таблиця по ряду критеріїв, таких як наявність сайту, відгуки і т. д. Багато сайти-агрегатори використовують також внутрішні рейтинги, однак механізм їх розрахунку не завжди прозорий.