Як вибрати електронні бізнес книги

11-15-2020

not found

Також хочемо вам порекомендувати купити електронні бізнес книги

Є дві головні причини, за якими слід створювати посадкову сторінку для електронної книги:

  • щоб конвертувати кваліфікованих лідів.
  • щоб збільшити підписну базу і зробити її джерелом потенційних клієнтів.

Так, розробка дизайну такої сторінки може відняти багато сил. Швидше за все, у вашій голові крутяться наступні питання:

Писати довгий текст або короткий?який інструмент дизайну найкраще підійде мені?яку колірну палітру вибрати?

Поки ви остаточно не заплуталися, представляємо вашій увазі п’ять прикладів одностранічніков, які можна взяти за зразок.

Лаконічний текст

Повнорозмірна посадкова сторінка для електронної книги може підвищити шанс конверсії користувачів.

Але іноді доречніше зробити її коротшою, особливо в ситуації, коли користувачі:

  • добре ознайомилися з вашою пропозицією на основному сайті або в листі;
  • знають вас і довіряють вам, оскільки раніше вже взаємодіяли з вашим контентом;
  • не зобов’язані платити, щоб отримати електронну книгу.

Тому якщо ви перебуваєте в пошуках лаконічних посадочних сторінок для електронної книги, то два приклади нижче – для вас.

Спробувати блоковий редактор лендінгів

Отже, ви розібралися, для чого призначені короткі сторінки. Тепер давайте розглянемо протилежну ситуацію.

Розгорнутий текст

Примітка: всі приклади дизайну в цій статті можна використовувати як для лаконічних, так і для повнорозмірних посадочних сторінок електронної книги, оскільки всі шаблони можна налаштувати відповідно до побажань замовника.

Є два випадки, коли вам знадобиться повнорозмірний односторінник для електронної книги:

  • коли ваша аудиторія складається з фахівців або людей, яким зі зрозумілих причин потрібна вичерпна інформація, перш ніж надати свої контактні дані.
  • коли ви просите користувачів купити електронну книгу або заповнити довгу форму реєстрації.девід огілві, легенда індустрії реклами, говорив:»довгий текст дає більше продажів, ніж короткий, особливо коли ви просите читача витратити багато грошей”.
  • коли ви хочете, щоб ваша посадкова сторінка з’являлася в результатах пошуку (докладніше про це – в бонусному розділі нижче).
  • коли ліди, які прийшли з пошукових систем, майже нічого не знають про вашу компанію.

У всіх цих випадках краще довгий текст. Тепер саме час подумати про колірному оформленні.

Гармонія кольору

Вам траплялося відкривати сторінку з кричущими квітами, від перегляду якої починають втомлюватися очі? швидше за все, автор такої сторінки не розбирається в колірному оформленні.

Або, як варіант, вибране поєднання кольорів повинно було, за його задумом, привернути увагу, а за фактом лише відлякало читача.

Це може бути цікаво: 8 надихаючих прикладів лендінгу для вебінарів

Взагалі, правило звучить просто: ви повинні підібрати кольори так, щоб сторінка виглядала привабливо для потенційних читачів електронної книги. Найменше на світі вам хотілося б їх злякати.

Ось дві сторінки з гарною кольоровою палітрою, які підійдуть для просування електронної книги:

Свята

Якщо ви думаєте приурочити дизайн до певного сезону або свята, наприклад, до дня подяки, різдва або нового року, це відмінна ідея.

Найбільший плюс таких сторінок в тому, що він попадаються на очі користувачам напередодні свят і підкреслюють зв’язок електронної книги зі святом.

Релевантність (актуальність) має таке ж значення, що і доречність. Ви повідомляєте клієнтам, що їм просто необхідно купити вашу книгу в цьому сезоні (перед цим святом), а це має ключове значення для конверсії (тобто скачування електронної книги).

Чим більш релевантна ваша сторінка для користувачів, тим вище шанс конверсії.

Але, звичайно, не тільки тематичне оформлення (текст і графіка) відіграє важливу роль. Ще важливіше цінність самої електронної книги, і ви повинні донести цю думку до аудиторії гранично чітко.

Радимо прочитати:як залишатися продуктивним під час свят і відпусток

6 відмінних ідей святкових email-кампаній

Ось кілька прикладів сторінок, присвячених певному святу, які можна використовувати для просування електронної книги:

Електронна книга-інструкція

Якщо ваша електронна книга вчить, як щось робити, то тут відмінно впишеться відповідний тематичний одностранічнік.

Два ключові елементи, які необхідно включити в посадкову сторінку електронної книги-інструкції:

  • короткий опис вашого досвіду в сфері, якій присвячена книга;
  • головні переваги, які дає електронна книга.

Розповідь про ваш досвід дасть користувачам зрозуміти, наскільки добре ви розбираєтеся в темі.

Припустимо, ви написали електронну книгу «як почати бізнес з організації заходів», і посадкова сторінка містить коротку історію про те, як вам вдалося заробити на цьому 50 000 доларів на місяць.

Цей факт змусить аудиторію перейнятися довірою до вашої персони і переконає її в тому, що ви досить компетентні, щоб вчити інших секретам бізнесу. Як тільки як ви продемонструєте досвід і професіоналізм, аудиторія почне охочіше завантажувати ваш контент.

Перерахування переваг електронної книги-це щось відчутне і конкретне, що читачі можуть для себе винести після її прочитання.

Для електронної книги-інструкції, наприклад, відмінно підійде цей шаблон:

Бонус: 4 прикрих помилки в дизайні сторінки, які можуть вам дорого коштувати

У процесі створення посадкової сторінки для електронної книги ви будете пробувати додавати туди різні елементи, щоб перевірити, наскільки вони мотивують аудиторію завантажувати контент.

Це непогана ідея. Завжди варто впроваджувати щось нове для поліпшення користувальницького інтерфейсу і зростання конверсій. Але намагайтеся уникнути цих чотирьох помилок:

Помилка 1 – посилання навігації

Чи повинна посадкова сторінка мати навігацію? відповідь: радше, нет.

Єдина мета сторінки для електронної книги-залучення лідів і конверсія.

Головне-переконати аудиторію прочитати рекламний текст і вказати свою email-адресу, щоб завантажити електронну книгу.

Оскільки мета всього одна, вам слід видалити посилання навігації (або будь-які елементи), які можуть відвернути користувача від прочитання тексту і підписки на електронну книгу.

Представляйте посилання навігації на сторінці наступним чином: одне посилання = 1 привід відволіктися. Два посилання = 2 приводу відволіктися. І так далі.

Чим більше таких посилань, тим більше шансів, що лід не дочитає текст і не зробить бажану дію.

У прикладі нижче більше семи посилань, кожна з яких заважає користувачеві підписатися на контент. Ця сторінка не використовує весь свій потенціал через присутність таких відволікаючих посилань.

Ми не говоримо, що це поганий приклад. Взагалі, в компаніях з багатими ресурсами досить поширена практика вказувати посилання на таких сайтах, щоб вони були під рукою для клієнтів.

(що тут хорошого, так це соціальний доказ-semrush показує, що звіт завантажили 4 400 користувачів).

Але в разі однієї електронної книги така інформаційна перевантаження у вигляді безлічі клікабельних елементів надлишкова.

На посадочних сторінках може і зовсім не бути навігаційних посилань (як на прикладі нижче). Так користувачам будемо простіше сконцентруватися на одному об’єкті – електронній книзі.

Що повинно знаходитися на посадковій сторінці?

Якщо нам потрібно досягти максимальної концентрації уваги на сторінці та електронній книзі, які елементи там можна розмістити?

Найголовніший елемент-cta-кнопка (кнопка заклику до дії). Це повинна бути одна проста кнопка, помітна для користувача, натиснувши на яку можна завантажити електронну книгу.

Але перед тим як розміщувати кнопку заклику до дії, дайте лідам короткий опис: це може бути фото обкладинки і невеликий текст (заголовок, автор, анотація). Інша інформація – за бажанням.

Помилка 2-відсутність порожнього простору

Ще одна серйозна помилка-відсутність порожнього простору.

У дизайні порожній простір (дослівно з англійської whitespace «білий простір») не означає ділянки білого кольору. Насправді це невикористовувані або незаповнені ділянки, як у прикладі sales hacker:

Простіше кажучи, вони трохи”розвантажують” візуальну складову і текст сторінки. Такі ділянки створюють деяку структуру сторінки, завдяки чому погляд користувача не блукає хаотично, а фокусується на конкретних елементах.

Помилка 3 – безлике звернення

Ви повинні визначитися, з ким розмовляєте, тому що звернення до всіх підряд – це звернення в порожнечу.

Ось, як виглядає узагальнене звернення: отримайте нашу електронну книгу про організацію заходів безкоштовно!