Початкові етапи
Перевірте, наскільки купується вами товарний знак пізнаваний покупцями. А також він має цінність в їх очах, і яку.
Вивчіть демографічні особливості регіону, в якому планується використовувати франшизу, затребуваність пропонованого товару (послуг).
З’ясуйте, наскільки велика конкуренція в районі передбачуваного ведення бізнесу, які торгові марки присутні. Унікальний чи купується бренд настільки, що може успішно протистояти їм.
Перевірте продавця
З’ясуйте його розташування офісів, торгових точок. Відвідайте їх самі або найміть кого-небудь.
Знайдіть інформацію про нього в інтернеті. Хороший бізнес навряд чи буде ігнорувати великі регіональні інформаційні портали.
Отримайте виписку про нього в ЕГРЮЛ, вона розкаже вам дату реєстрації підприємства, хто директор, засновники. Запитайте бухгалтерську звітність, бажано з відміткою податкової інспекції.
Дізнайтеся прибутковість бізнесу. Чи насправді він «на ходу» або договір франшизи для продавця спосіб поправити справи.
Вивчіть пропоновану документацію франчайзера
При укладенні договору франшизи приготуйтеся до того, що кожний ваш крок буде жорстко контролюватися. Перевіряючі можуть з’явитися в будь-часто позаурочний час. Найменше невиконання умов договору загрожує його розірванням. Навіть якщо ваш франчайзер не має гнучкість ведення бізнесу, повільно реагує на зміни ринку, ви нічого не зможете зробити без його згоди.