Зовнішня реклама не так проста і доступна, як здається на перший погляд. Існує цілий комплекс специфічних норм, коригувальних правила її використання.
Ці правила захищають права потенційного покупця, який одночасно є пішоходом, пасажиром або водієм.
Обов’язкові вимоги до банерів
Конструкції повинні бути безпечні. Їх варто виготовляти з урахуванням негативних факторів впливу опадів, вітру, вібрації та ін
Важливо, щоб пристрій стенду в точності відповідало її проектної документації (відповідність має підтверджуватися висновком експертної установи).
Елементи підсвічування ставляться строго згідно з єдиними Правилами пристрою електроустановок. Світло слід включати і відключати синхронно з вуличним освітленням.
Фотометричні характеристики полотна визначаються стандартами дорожніх знаків (ГОСТ 10807). Важливо враховувати, що реклама в жодному разі не може нагадувати знак, створювати відчуття присутності на дорозі людини чи машини.
Це стосується і звукових ефектів. Використовувати звук взагалі не рекомендується.
На банері неодмінно треба вказувати офіційне найменування фірми-рекламорозповсюджувача та її контактні дані.
Обмеження в розташуванні
Протипоказано розміщувати зовнішню рекламу:
- автошляхах з висотою насипу понад двох метрів;
- перетині доріг в одному рівні;
- вулицях з радіусом кривої в плані 600 метрів (якщо це населена територія);
- заміських дорогах з радіусом кривої в плані менш 1200 метрів;
- на підпірних об’єктах і огорожах;
- відстані менше двадцяти п’яти метрів від зупинок автобусів і маршруток;
- відстані в плані від фундаменту менше 1 м.;
- на пішохідних переходах;
- менш ніж в метрі від ЛЕП;
- ділянках з погіршеною видимістю;
- небезпечних ділянках (у тунелях, на переїздах тощо)
У містах забороняється встановлювати банери частіше, ніж через п’ятдесят метрів, за межею населених пунктів мінімальний «крок» становить сто п’ятдесят метрів.
Окремо регулюються відстані до світлофорів і дорожніх знаків.
При розміщенні реклами необхідно дбайливо поводитися з прилеглими газонами, тротуарами. Якщо вони виявляться пошкодженими в ході робіт, їх потрібно відновити в межах найближчих десяти діб.
Ну, і наостанок ще одна принципово важлива деталь. Зовнішня реклама можлива лише за наявності відповідного дозволу. Порядок видачі цих дозволів регулюється на рівні місцевих органів влади.