При виборі кадрового агентства мають значення наступні критерії:

Позитивний досвід роботи на ринку протягом тривалого часу. Якщо організація працює у сфері надання таких послуг не один день, це однозначно може підкреслити її професіоналізм. Вважається досить високим показником трудова діяльність протягом 3-4 років.

Репутація. Не важко в середовищі знайомих, які користувалися послугами даного агентства, дізнатися відгуки про нього як позитивні, так і негативні. Наскільки рекрутингова фірма відома у зв’язку зі своєю діяльністю також є її характеристикою в залежності від факторів, які обумовлюють цю популярність.

Послужний список. Кількість вакансій, закритих агентством, і їх рівень допоможуть визначити ступінь підготовленості його фахівців та обсяг клієнтської бази.

Наявність інтернет-сайту. Якість, частота оновлення веб-сайту, його відвідуваність підкреслюють використання агентством у своїй діяльності нових прогресивних технологій. Тут також можна отримати необхідну інформацію про нього і його роботу.

Крім перерахованого вище варто приділяти увагу можливості гнучкої оплати, наявності філій в інших регіонах і презентабельності офісу. Можливість пропозиції суміжних послуг, таких як проведення семінарів і тренінгів для працівників компанії замовника, вказує на аналітичну роботу всередині агенції та професійний підхід до своєї справи.

Оригінальність, як свідчення професіоналізму

Позитивною характеристикою агентства вважається використання в процесі роботи з претендентом новаторських принципів. Різні види тестування, анкетування з питань вивчення мотивації кандидата та інших сторін його особистості допоможуть знайти і вибрати кращого на цю посаду фахівця. Також плюсом можна назвати здатність за бажанням замовника самостійно провести аналіз потреби компанії в необхідному персоналі.

Всі ці питання можна уточнити при особистій бесіді з представником агентства. Наявність у нього тільки мобільних телефонів або безкоштовних електронних поштових скриньок, що використовуються в соціальних мережах, не може не насторожувати, оскільки існує ймовірність, що мова йде про фізичну особу, а не про повноцінне працівника солідної рекрутингової фірми.

Необов’язково, що велике агентство зможе впоратися зі своїм завданням краще, ніж маленьке. Велика організація за наймом не так мобільна і не завжди може оперативно підлаштуватися конкретно під необхідну задачу. Також, невелика за розміром рекрутингова фірма, для якої кожен новий клієнт унікальний, зможе приділити йому більше уваги і докласти максимальні зусилля для досягнення спільної мети. В даному випадку відіграє роль не напрацьована репутація, а зацікавленість в мобілізації всіх наявних ресурсів. З іншої сторони великі агентства мають можливість задіяти в реалізації проекту більш значні кошти.

Важливою характеристикою рекрутингової служби є її спеціалізація. Наприклад, існують агентства, що займаються тільки хедхантингом. Використання їх послуг в тому випадку, коли необхідний співробітник нижчої або середньої ланки, недоцільно. Професійна організація, що займається підбором персоналу, обов’язково надасть гарантію на свою роботу.

Вона полягає в тому, що протягом обумовленого терміну проводиться заміна працівника, який не підійшов по тим чи іншим критеріям замовника або сам змінив рішення про співпрацю.